خبرگزاری کار ایران

محمود آبادی: تلاش می‌کنیم ذوب آهن را به جایگاه واقعی خود برگردانیم/ کار با مجتبی حسینی یعنی پیشرفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۸۳۴

بازیکن تیم ذوب‌آهن در مورد شرایط این تیم و وضعیت گاندوها در جدول صحبت کرد.

رضا محمود آبادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط ذوب آهن در تعطیلات لیگ اظهار داشت: شرایط خوب است و خدا را شکر تمرینات و بازی‌های دوستانه خوبی پشت سر گذاشتیم و شرایط خوبی داریم و روز به روز بهتر هم می‌شویم و  به امید خدا در ادامه لیگ نتیجه این تلاش ها را هم می‌گیریم.

وی در مورد اینکه نتایج ذوب آهن نسبت به نیم فصل اول بهتر شده هم گفت: بله تیم ذوب آهن نسبت به نیم فصل اول شرایط بهتری دارد و به شرایط بهتر ازاین هم می‌رسد و همه ما این انگیزه و تلاش را در خودمان داریم تا اوضاع را بهتر و بهتر کنیم و در پایان فصل بهترین جایگاه ممکن را کسب کنیم.

هافبک ذوب آهن در مورد جدایی از گل گهر و پیوستن این تیم توضیح داد: فوتبال قابل پیش بینی نیست و اتفاقات زیادی برای بازیکنان و تیم‌ها در طول زمان پیش می‌آید و من هم از این قائده مستثنی نیستم. من نیم فصل بعد از مدت زیادی از تیم گل‌گهر جدا شدم و خوشحالم در باشگاه بزرگ ذوب آهن حضور دارم هم برای تیم گل‌گهر و هم برای تیم ذوب آهن آرزوی موفقیت دارم.

 محمود آبادی در مورد عملکردش در چند بازی گذشته در ترکیب ذوب آهن و نمرات خوبی که در سایت‌های آنالیز کسب کرده گفت: خب من‌تمام تلاشم را برا تیمم می‌کنم و تا حدودی هم از عملکرد خودم راضی هستم اما این کافی نیست و من به دنبال عملکرد بهتر و موفقیت بیشتر هستم که بتوانم بیشتر برای تیمم ثمر بخش باشم.

بازیکن ذوب آهن در مورد کار با مجتبی حسینی هم توضیح داد: آقای مجتبی حسینی سرمربی پرتلاش، بزرگ و با دانشی است و همه این را میدانند که کار با ایشان چقدر مفید است و این همکاری را دوست دارم و واقعا زمینه لازم را برای پیشرفت فوتبالیستها فراهم می‌کنند، من هم خیلی خوشحالم که شاگرد ایشان هستم و اگر بتوانم تلاش می‌کنم در کنار ایشان پیشرفت کنم و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

 محمودآبادی در مورد تفاوت سبک کار قلعه نویی و مجتبی حسینی گفت: طبیعتاً  هر مربی سبک و‌ روش‌های خاص خود‌را دارد و دو مربی را هیچ وقت نمی‌شود با هم مقایسه کرد و هرکسی تفکر خودش را دارد و آن را در تیم و در زمین پیاده می‌کند.

وی در پایان در رابطه با اینکه ذوب آهن روزی نایب قهرمان آسیا بوده و حالا شرایط خوبی در جدول ندارد هم توضیح داد: ذوب آهن تیم ‌بزرگ‌‌ و با اصالتی در ایران و  آسیا محسوب می‌شود، قطعاً این تیم به جایگاه واقعی و روزهای خوبش برمی‌گردد که لایق  آن است و شاد کردن دل مردم اصفهان و کارگران‌ شرکت‌ ذوب آهن‌ هم خواسته ماست و برای آن تلاش می‌کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز