خبرگزاری کار ایران

عبدی: اصلاً روی سقوط سایپا یک درصد هم حساب نکنید/ تمرکز بازیکنان روی تمرینات است نه اینکه چه کسی سرمربی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۶۶۹

هافبک تیم سایپا عقیده دارد تیمش با بدشانسی در رتبه های پایین جدول قرار دارد و این موضوع دیگر ادامه نخواهد داشت.

مهرداد عبدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای سایپا اظهار داشت: خدا را شکر شرایط تیم خوب است و از فرصت تعطیلات مسابقات استفاده کردیم و اردوی خوبی را در منطقه کردان پشت سر گذاشتیم و دیدار تدارکاتی هم در پیش داریم و فکر می‌کنم همه چیز خوب باشد و انگیزه و روحیه خوبی در تیم جاری است که فکر می‌کنم اثرش را در مسابقات هم خواهد گذاشت.

وی در مورد جدایی ابراهیم صادقی و شوک احتمالی از این موضوع که ممکن است در نتایج تیم تغییراتی ایجاد کند هم گفت: اینکه جدایی سرمربی تیم باعث ایجاد شوک و تغییر نتایج می‌شود یا نه را نمی‌دانم ولی این را می‌دانم که جایگاه ما به هیچ وجه اینجای جدول نیست و بدشانسی و اشتباهات داوری و عوامل دیگر نقش بسزایی در این موضوع داشتند. آقا ابراهیم 21 سال در سایپا زحمت کشید ولی خب شرایط را مناسب ندید و تصمیم گرفت استعفا بدهد و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم و چیزهای زیادی از او یاد گرفتم.

هافبک سایپا در مورد برگزاری تمرینات زیر نظر بیاتی نیای هم توضیح داد: آقا محسن از مربیان جوان فوتبال ما هستند و کار با مربیان جوان خوبی اش ارتباط نزدیک با بازیکنان و راحت بودن فضا و جو تیم است و زمان آقای صادقی هم چنین شرایطی داشتیم. آقا محسن خیلی برای تیم وقت می‌گذارد و زحمت می‌کشد و تمرینات خوبی را زیر نظر ایشان انجام می‌دهیم و اوضاع بر وفق مراد است.

عبدی در مورد احتمال سقوط سایپا با توجه به نتایجش هم گفت: اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم و چنین اتفاقی نخواهد افتاد و یک در صد هم رویش حساب نکنید. همانطور که گفتم با بدشانسی و عوامل دیگر اینجای جدول هستیم و مستحق جایگاه بالاتری تا اینجا بودیم و از الان به بعد تمام تلاشمان این است که بهترین نتایج را بگیریم و تا جای ممکن رتبه مان را در جدول بالا بکشیم.

وی در مورد شایعاتی که پیرامون گزینه های مربیگری سایپا مطرح شده و تاثیرش روی تمرکز بازیکنان هم توضیح داد: این مسائل برای چندین روز قبل بود که هر روز یک سرمربی را به تیم ما لینک می کردند و در روزهای اخیر شایعات جدیدی نشنیدم. این مسائل هم روی تمرکز بازیکنان تاثیر نمی گذارد چرا که تمرکز ما روی تمرینات و عملکرد خودمان است و اینکه چه کسی سرمربی باشد تصمیم باشگاه است و به وقتش سرمربی جدید انتخاب و معرفی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز