خبرگزاری کار ایران

محمدی: استقلال باید فکری به حال خط دفاعی کند / امیدوارم هر چهار نماینده ایران به دور بعدی صعود کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۲۳۶

پیشکسوت استقلال تهران می‌گوید آبی‌پوشان برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا هنوز شانس دارند اما باید مشکلات خط دفاعی را برطرف کنند.‌

محمد محمدی در گفتگو با ایلنا درخصوص تساوی مقابل الدحیل قطر اظهار داشت: استقلال عملکرد خوبی مقابل الدحیل داشت و آنها می‌توانستند در این بازی به پیروزی برسند و اگر کمی دقت می‌کردند 3 امتیاز بازی را کسب می‌کردند. البته به نظر من استقلال هنوز هم شانس صعود دارد و اگر بتواند الاهلی را شکست دهد صعودش به مرحله بعد قطعی خواهد شد.

او درباره عملکرد خط دفاعی طی دو بازی اخیر گفت: به هر حال باید قبول کنیم خط دفاع استقلال در دو بازی اخیر شرایط خوبی نداشته به خصوص اینکه بیشتر گل‌های این دو بازی را یک نفر به ثمر رساند و آبی‌ها باید بعد از بازی اول نسبت به این مهاجم شناخت بیشتری پیدا می‌کردند. اگر استقلال می‌خواهد در دو بازی آینده عملکرد بهتری داشته باشد باید فکری به حال خط دفاعی تیمش بکند. این آمار اشتباهات در دفاع شاید به ضرر استقلال تمام شود.

بازیکن اسبق استقلال درباره درخشش مهدی قایدی همچنین اضافه کرد: قائدی به آن مرز پختگی رسیده است و حقش هست که فوتبالش را خارج از ایران دنبال کند. او پله‌های ترقی را طی کرده و اگر همین روند را ادامه دهد آینده درخشانی خواهد داشت. شما نگاه کنید قائدی این روزها هم گل می‌زند و هم پاس گل می‌دهد. قائدی اگر مشاوران خوبی داشته باشد می‌تواند سال‌ها در خارج از ایران فوتبالش را ادامه دهد.

عملکرد نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان را چطور ارزیابی می‌کنید؟ پیشکسوت استقلال در این باره گفت: پرسپولیس که صعودش قطعی است. استقلال و تراکتور هم در آستانه صعود قرار دارند و دو بازی آینده آنها تکلیف را مشخص خواهد کرد. فولاد هم کمی بدشانس بوده اما اگر صعود هم نکند چیزی از ارزش‌های این تیم کم نخواهد شد اما در کل امیدوارم هر چهار نماینده ایران صعود کنند تا در مرحله بعدی نمایندگان بیشتری داشته باشیم.

محمدی در رابطه با عملکرد فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال گفت: مجیدی نسبت به دو سری قبلی که در استقلال مربیگری می‌کرد این بار شرایطش فرق کرده است. او توانسته پیشرفت بسیار خوبی را در نحوه مربیگری‌اش ایجاد کند. بازیکنان هم شناخت خوبی از وی دارند و همین به موفقیت استقلال خیلی کمک می‌کند. با بازی‌های خوبی که من از استقلال در لیگ قهرمانان آسیا دیدم این تیم می‌تواند در لیگ برتر هم به موفقیت برسد. استقلال بازی به بازی بهتر می‌شود و این کامل در بازی استقلال نمایان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز