خبرگزاری کار ایران

ماجدی: باید فیرپلی در داوری انجام شود / پنالتی الدحیل 90 درصد اشتباه بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۶۶۸

مربی تیم استقلال در نشست خبری حضور پیدا کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، فرشاد ماجدی به عنوان مربی تیم استقلال در غیاب فراز کمالوند و فرهاد مجیدی حضور پیدا کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

او درباره نتیجه بازی گفت: مقابل تیم قدرتمند الدحیل بازی کردیم که در جام باشگاه‌های جهان اولسان کره جنوبی را با سه گل شکست داده بود. مقابل این تیم قدرتمند می‌توانستیم برنده باشیم که این اتفاق نیفتاد. الدحیل برای تساوی آمده بود، اما ما دنبال برد بودیم که فقط یک امتیاز به دست آوردیم.

ماجدی درخصوص مصدومیت دو بازیکن همینطور اضافه کرد: متأسفانه محمد نادری و فرشید اسماعیلی مصدوم شدند و مجبور به انجام دو تعویض اجباری شدیم. وقتی چنین شرایطی پیش می‌آید کمی کار تیمی را خراب می‌کند. دیاباته نیز به دلیل خستگی آسیب دید و اواخر بازی 10 نفره بازی کردیم. امیدوارم دیدارهای بعدی مقابل الاهلی و الشرطه عراق را ببریم و صعود کنیم.

مربی استقلال درباره داوری این بازی گفت: می‌خواهم عرض کنم که باید فیرپلی انجام شود. در بازی قبلی مساوی بودیم و یک پنالتی برای ما نگرفتند. الان یک پنالتی مشکوک گرفتند که 90 درصد پنالتی نبود و این کار تیم را به خطر انداخت که شاید ما بازنده می‌شدیم. به هر حال باید داوری خوب انجام شود و فیرپلی صورت بگیرد. یکی از سرپرستان و مسئولان تیم آنها اعتراض کردند و روی نیمکت ما آمدند که داور در واکنش به این موضوع به مربی ما کارت زرد داد. نمی‌دانم که این چه فیرپلی‌ است؟!

ماجدی درباره افت عملکرد استقلال در نیمه دوم مسابقه گفت: افت فقط به خاطر ضعف فیزیکی بوده که وقتی شما دو مهره اصلی را از دست می‌دهید به تیم ضربه می‌زند و صد در صد افت کیفیت بازی در نیمه دوم به خاطر ضعف بازیکنان بود.

او درباره سرنوشت پیچیده صعود استقلال عنوان کرد: ما در حال حاضر دو سه بازیکن مصدوم داریم که باید با ریکاوری خوب آن‌ها را برگردانیم. همه تیم‌ها مانند ما مصدومان زیادی دارند و به دنبال این هستند که برای بازی بعدی آماده شوند. این ما را با مشکل مواجه می کند اما ایران و ایرانی با تعصب و غیرت هستند و به دنبال این هستیم که بازیکنان تعویضی هم مثل بازیکنان حاضر در ترکیب اصلی نام استقلال را بالا نگه دارند.

ماجدی درخصوص اینکه عدم حضور مجیدی روی نیمکت در عملکرد این تیم تاثیرگذار بوده یا خیر گفت: صد در صد ایشان اشراف کامل روی تیم دارند و صحبت های کنار خط راهنمایی های بهتری است اما به هر صورت ما هم به عنوان دستیار راهنمایی های او را مطرح می کنیم و در هر شکل سرمربی تیم هستند و غیبت ایشان هم تیم را تحت الشعاع قرار داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز