خبرگزاری کار ایران

آغاز تمرینات والیبالیست‌های جوان از ۴ اردیبهشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۰۴۹

نخستین مرحله از اردوی تدارکاتی تیم والیبال جوانان ایران از چهارم اردیبهشت آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، سرمربی تیم ملی والیبال جوانان گفت: لیست اسامی کادرفنی و سرپرستی تیم ملی به همراه لیست نهایی اردونشینان تا قبل از شروع رسمی اردو‌ها اعلام می‌شود.

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران با تاکید بر اینکه تمرینات با تعداد نفرات محدودتری در مقایسه با تیم نوجوانان آغاز خواهد شد، افزود: حدود ۴۵ الی ۵۰ بازیکنی که در گذشته به تیم ملی نوجوانان دعوت شده و برای این تیم بازی کرده بودند به همراه بازیکنانی که سابقه بازی در رقابت‌های قهرمانی جوانان کشور و لیگ برتر را دارند به این اردو دعوت می‌شوند.

وی افزود: مشکلی هم بر سر راه تیم ملی جوانان وجود دارد و آن این است که مسابقات جوانان آسیا را نداشتیم و به همین علت یک مرحله عقب هستیم. با این حساب و برای اینکه بتوانیم از تمام ظرفیت‌های والیبال ایران استفاده کنیم حداکثر دو مرحله از اردو‌ها برای شناسایی بازیکنانی خواهد بود که کمتر دیده شده‌اند.

سرمربی تیم والیبال جوانان با بیان این که قصد دارد اردو‌های تیم ملی را در ۲ گروه برگزار کند، گفت: بازیکنان دعوت شده به اردو را به ۲ گروه تقسیم می‌کنیم. اردوی گروه نخست از چهارم و اردوی گروه دوم از هفدهم اردیبهشت آغاز می‌شود. در پایان اردوی دوم که تقریبا روز‌های پایانی اردیبهشت خواهد بود، به جمع ۲۰ الی ۲۲ بازیکن نهایی می‌رسیم و کار اصلی اردو‌های تیم ملی با بازیکنان نهایی شروع می‌شود. سعی خواهیم کرد برنامه اردو‌ها را بر اساس ۱۲ بازیکنی که قرار است به مسابقات جهانی اعزام شوند، تنظیم کنیم.

عطایی درخصوص تعداد اردو‌های داخلی و محل برگزاری اردو نیز گفت: حدود ۱۲ اردو برای جوانان در نظر داریم. محل اصلی برگزاری اردو‌ها تهران است. اما ممکن است برخی استان‌ها و یا باشگاه‌ها که شرایط مناسبی به لحاظ کیفیت زمین و رفاه بازیکنان دارند برای میزبانی از اردونشینان از ما دعوت به عمل آورند. این احتمال وجود دارد که برخی اردو‌ها را در شهر‌های دیگری به جز تهران برگزار کنیم.

وی افزود: برگزاری ۵ الی ۱۰ بازی تدارکاتی با تیم‌های خارجی از دیگر برنامه‌های تیم ملی جوانان قبل از حضور در مسابقات قهرمانی جوانان زیر ۲۱ سال جهان است.

سرمربی تیم والیبال جوانان گفت: در حال حاضر نه مکان برگزاری اردو‌های خارجی مشخص است و نه تیم‌هایی که قرار است با آن‌ها بازی تدارکاتی داشته باشیم. اما در برنامه ریزی‌هایم برای تیم ملی جوانان، حدود ۵ تا ۱۰ بازی تدارکاتی در کشور‌های اروپایی در نظر گرفته‌ام، این احتمال وجود دارد که بعد از رایزنی با چند تیم حاضر در مسابقات جهانی، در یک کشور مشترک اردوی تدارکاتی برگزار کنیم تا نقاط ضعف و قوت خود و حریفان‌مان را ارزیابی کنیم.

مسابقات قهرمانی جوانان زیر ۲۱ سال جهان از ۳۱ شهریور تا ۱۱ مهر به میزبانی مشترک بلغارستان و ایتالیا به صورت مشترک برگزار می‌شود. مرحله نهایی مسابقات نیز در ایتالیا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز