خبرگزاری کار ایران

علی‌محمدی: به هواداران قول می‌دهم این دو امتیاز را جبران کنیم/ قهرمانی می‌خواهیم ولی حریفان سرسختی هم در این راه داریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۷۲۸

هافبک تیم سپاهان در مورد تساوی مقابل نفت مسجدسلیمان و از دست رفتن صدرنشینی صحبت کرد.

جلال علی محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار سپاهان مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: در مورد بازی باید بگویم که ما باید سه امتیاز را به دست می آوردیم و جایگاه‌مان را در صدر جدول حفظ می‌کردیم. 

وی در مورد عدم کسب سه امتیاز در این دیدار افزود: می‌دانستیم بازی سختی داریم و مقابل یک تیم سخت‌کوش به میدان می‌رویم و هرچه از بازی گذشت شرایط برای ما سخت و سخت‌تر شد چرا که ما نیاز به گل داشتیم و باید گل‌ می‌زدیم ولی متاسفانه شادابی همیشگی را نداشتیم و موقعیت‌هایمان هم متاسفانه به خوبی مورد استفاده قرار نگرفت و بازی مساوی شد. 

هافبک سپاهان در رابطه با اینکه از این تیم انتظار قهرمانی می‌رود هم خاطرنشان کرد: امید به قهرمانی داریم چون جزو مدعیان و تیم‌های بالای جدول هستیم و برای قهرمانی تلاش می‌کنیم ولی در این راه تنها نیستیم و رقیب داریم و نمی‌توانیم بگوییم بی‌رقیب هستیم و اتفاقا رقبای ما هم تیم‌های قدرتمند و پرمهره ای هستند و اینکه من فکر می‌کنم هنوز 10 هفته دیگر باقی مانده و هنوز همه چیز دست خودمان است و می‌توانیم تکلیفمان را خودمان روشن کنیم و هرچقدر بهتر امتیاز جمع کنیم شانس بیشتری برای قهرمانی داریم.

علی محمدی در پایان خطاب به هواداران سپاهان هم گفت: سپاهان همیشه مورد لطف و حمایت هوادارانش بوده حتی در روزهای بدمان که من اینجا بودم مثل روزهای خوب مورد حمایت بودیم و فکر می‌کنم هواداران ما با یک تساوی به توانایی تیم شک نخواهند کرد و من به آنها قول می‌دهم این نتیجه را جبران کنیم و روزهای خوب برخواهد گشت. ما 6-7 برد پیاپی داشتیم و این مساوی نوار پیروزی‌هایمان را پاره کرد ولی امیدوارم از بازی بعد دوباره روی ریل پیروزی بیافتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز