خبرگزاری کار ایران

نژادمهدی: راه زیادی تا قهرمانی داریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۹۵۸

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: حدود 12 سال است بازی می‌کنم و یک چیزهایی از تکل زدن می‌دانم.

به گزارش ایلنا، محمد نژادمهدی پس از برتری سپاهان مقابل سایپا گفت: بازی سختی بود. پس از ۲۰ روز تعطیلی، تیم ما عملکرد همیشگی خود را نداشت و متاسفانه از موقعیت‌هایی که داشتیم، استفاده نکردیم ولی خدا را شکر سه امتیاز خوب را به دست آوردیم. امیدوارم این روندها با گلزنی و کلین‌شیت کردن ادامه پیدا کند و نتایج بهتری بگیریم.

او درباره عملکرد خوب خط دفاعی سپاهان ابراز کرد: در ابتدای فصل خط دفاعی ما کمی مشکل داشت، اما خدا را شکر به مرور زمان بهتر شد و تمام تیم خوب کار می‌کنند. حتی گلر ما نیازمند هم این روزها می‌درخشد ولی مسابقات سختی مانده و راه زیادی تا قهرمانی داریم. هدف ما قهرمانی است، باید تلاش بیشتری انجام دهیم و تمرکز کنیم تا به خواسته‌مان برسیم.

مدافع سپاهان در خصوص رقابتی که با پرسپولیس دارند، عنوان کرد: خط و نشان کشیدن نیست و مسئله خاصی بین دو تیم وجود ندارد. هر دو تیم راه خودشان را می‌روند و هر تیمی بتواند بهتر کار کند و تمرکز و تلاش بیشتری انجام دهد، نتایج بهتری خواهد داشت.

او اضافه کرد: تیم ما امروز نمایش خوبی نداشت و می‌توانست از موقعیت‌ها بهتر استاده کند، اما گرفتن سه امتیاز ارزشمند است.

مدافع سپاهان درباره تکل نجات‌بخشی که در لحظات پایانی زد، عنوان کرد: حدود 12 سال است بازی می‌کنم و یک چیزهایی از تکل زدن می‌دانم. همه اطرافیان و مربیانم از تکل‌های من می‌ترسند ولی آنقدر به خودم اطمینان دارم که بتوانم در این شرایط تکل بزنم و خوب کار کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز