خبرگزاری کار ایران

رضاوند: دوست دارم به تیم ملی دعوت شوم / امیدوارم در سال جدید همه واکسینه شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۳۰۴

هافبک بااخلاق تیم استقلال تهران می‌گوید آرزو دارد به تیم ملی دعوت شود و این پیراهن را برتن کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، آرش رضاوند از دسته بازیکنان بدون حاشیه و مورد علاقه هواداران استقلال است که عملکرد او در این تیم همواره مثبت ارزیابی شده و چه در تیم فکری، نامجومطلق و به همراه مجیدی در خط میانی برای این تیم گره‌گشا بوده است. رضاوند که رویای کودکی‌اش را محقق دیده اکنون آرزو دارد به پیراهن تیم ملی برسد و افتخارات بزرگتری را تجربه کند. مشروح گفتگوی نوروزی رضاوند با ایلنا را می‌خوانید:

* وضعیت استقلال و تغییر کادر فنی را چطور می بینی؟

تغییرو تحولاتی که در استقلال رخ داده نظر مدیریت باشگاه بوده و امیدواریم آمدن آقای مجیدی برای استقلال سبب خیر شود و بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

*عملکرد خودت را چطور ارزیابی می کنی؟

از عملکرد خودم راضی هستم. امسال از سال گذشته موقعیت و شرایطم بهتر بود و توانستم به استقلال کمک کنم و این برایم با ارزش بود.

*کرونا برای تو چه پیامی داشت؟

کرونا باعث شد یک سال نزدیک ترین آدم های زندگی مان نبینیم و فاصله ها بیشتر شد. دید و بازدید در فضای مجازی را تجربه کردیم و در کل سال سختی بود. 

*الان بیشتر از همه دلت برای چه چیزی تنگ شده و قدر چه چیزی را بیشتر می دانی؟

الان برای در کنار هم بودن و دیدن خانواده دلم تنگ شده است و قدر همین چیزهای کوچک را الان بیشتر می دانیم.

*بهترین و بدترین اتفاقی که در این سال برایت افتاد چه بود؟

امسال سالی بود که خیلی مصدوم نبودم و در خیلی از بازی ها حضور داشتم و به تیم بیشتر کمک کردم از این جهت می توانم بگویم این اتفاق خوبی برای من بود. بدترین هم به نظرم دیگر آن لذت سابق را از زندگی بخاطر شرایط موجود نمی بریم و خیلی از کارهای قبل را نمی توانیم انجام دهیم.

*سال 1400 را چطور می بیینی؟

فکر می کنم از 99 بهتر باشد و امیدوارم با زدن واکسن همه کشورها بتوانند کرونا را شکست دهند. باید به سال جدیدی امیدوار باشیم تا اتفاق های مثبت بیفتد و از این شرایط سخت بیرون بیائیم.

*هدف اصلی برای سال جدید چست؟

دوست دارم موفق تر باشم و بتوانم بیشتر برای تیمم موثر باشم. همه تلاشم را می کنم تا به تیم ملی دعوت شوم.

*رژیم خاصی داری؟ چیزی هست که بخاطر سلامتی از لیست خوراکی‌ها حذفش کرده باشی؟

خب ما فوتبالیست ها یک سری رژیم های خاص داریم و مثل بقیه مردم عادی نمی توانیم هر چیزی بخوریم اما من مشکلی با آن ندارم و چون سلامتی ام برایم مهم است همه آنها را رعایت می کنم.

*و در آخر دلت می خواهد کدام آرزوهایت برایت خاطره شوند؟

همانطور که گفتم دوست دارم به تیم ملی دعوت شوم و تمام سعی ام را خواهم کرد تا نظر کادر فنی را جلب کنم.آرزوی دیگری هم که دارم این است که هر چه زودتر ویروس کرونا از بین برود و به زندگی نرمالی که داشتیم برگردیم.در این سال خیلی از عزیزان مان را از دست دادیم و دعا می کنم زودتر کرونا ریشه کن شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز