خبرگزاری کار ایران

قاسمی: افراد خدانشناس باعث جدایی‌ام از پیکان شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۴۶۰

کاپیتان تیم پیکان گفت: جدایی من از پیکان ناخواسته بود. یک عده افراد خدانشناس باعث این موضوع شدند.

به گزارش ایلنا، آرمان قاسمی پس از برتری مقابل ذوب آهن اصفهان به خبرنگاران گفت: شکرخدا توانستیم با یک بازی منطقی سه امتیاز را به دست بیاوریم. بازی سختی بود چون ذوب آهن هم مثل ما مساوی به دردش نمی‌خورد. روی خلاقیت امین درویشی توانستیم تک گل مسابقه را بزنیم و ببریم.

اودر خصوص بازگشت به پیکان گفت: جدایی من از پیکان ناخواسته بود. یک عده افراد خدانشناس باعث این موضوع شدند. خدا حقیقت را به همه نشان داد و کمک کرد دوباره خودم را در نفت مسجد سلیمان زیر نظر تارتار و الان هم در پیکان احیا کنم. هردو کادرفنی قبلی مقصر بودند. اینکه می‌گویند جایی خانه آدم نمی‌شود حقیقت است.

او درباره بازگشت به پیکان و روند خودش افزود: در ابتدای سال 99 من در نفت مسجد سلیمان بودم. واقعا سال خوبی بود. می‌توانست بهتر تمام شود اگر در جام حذفی خوش شانس‌تر بودیم. اگر توپمان در دقیقه94 گل می‌شد شاید به فینال می رسیدیم و قهرمان هم می شدیم. بعداز آن نساجی را انتخاب کردم اما در این تیم تغییر و تحول شد. به من وعده دادند دفاع وسط بازی کنم اما مرا به دفاع چپ بردند. چمن مصنوعی که عملکرد بازیکن را به زیر صفر می‌برد واقعا برای من خوب نبود. از هواداران واقعی نساجی و همینطور حدادیان عذرخواهی می‌کنم.

قاسمی در پایان گفت: بازگشتم به خانه و تیم پیکان در این چند بازی خوب بوده، پانزدهمین سال حضورم در این تیم است. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و پیکان بتواند به آن جایگاهی که تیم بهمن سالیان قبل داشت، برسد و بتوانیم حرف های زیادی در ادامه فصل داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز