خبرگزاری کار ایران

کنایه عضو هیات مدیره استقلال به پرسپولیس: اگر ما هم به چاه نفت وصل بودیم نیازی به کمک‌های مردمی نبود!

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۳۳۰

نشست خبری سخنگوی باشگاه استقلال تهران درباره مسائل پیرامون این باشگاه با کنایه حجت نظری به عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس همراه بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حجت نظری، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران درباره مسائل این باشگاه صحبت کرد. مشروح صحبت‌های نظری را می‌خوانید:

پنجره نقل و انتقالات: امیدوارم در سال آینده هواداران فوتبال در ورزشگاه حضور پیدا کنند تا شاهد شور و گرمی آنها باشیم و مشکلاتی که استقلال پشت سر گذاشت در سال 1400 وجود نداشته باشد. عمده بدهی ما به بودوروف بود که پرداخت شد. در اولین فرصت که نامه وی یا وکیل او به فیفا برسد، پنجره ما باز می‌شود. فکر کنم ظرف امروز و فردا پنجره استقلال باز می‌شود و قراردادها را ثبت کنیم. طلبکاران دیگری داریم که همگی داخلی هستند. با این افراد هم گفت‌وگوهایی صورت گرفته تا توافقاتی انجام شود. آن چیزی که در جریان هستم، مشکلی برای ثبت قراردادها نخواهیم داشت.

آرمان رمضانی: در مورد اینکه چه بازیکنی از تیم جدا شود و اضافه شود طبیعتا ما هر تصمیمی را بر اساس نظر کادرفنی اتخاذ می کنیم و آن تصمیم را نهایی میکنیم پیشنهاد سرمربی محترم بود که رمضانی جذب شود و این اتفاق بر اساس نظر کادرفنی انجام شد. حتما به بازیکنا فعلی اعتقاد وجود دارد که نشان دادند می توانند فعالیت کنند و به نظر نمیاد که آقای مجیی از استفاده بازیکنان نظر منفی داشته باشند. مجموعه کادرفنی این نگرانی را داشتند که اگر خدایی نکرده کسی مصدوم شد برای هر پست جایگزین های بیشتری داشته باشند و از این نظر بوده که شاید رمضانی را جذب کرده‌اند. مجموعه باشگاه همه تلاشش را کرده و ازاین به بعد هم خواهد کرد که ملزومات به دست آوردن نتایج موفق را تهیه کنیم.

پرونده شکایت استراماچونی و پادوانی: در مورد شکایت این دو شاهد وضعیت جدیدی نیستیم و همچنان وضعیت ثابت برقرار است و امیدواریم که این رای در ماه‌های آینده به ما ابلاغ شود.

بودوروف: قرار نداشتیم که اعضای هیات مدیره مبلغی را تامین کنند اما اینکه از چه طریقی پرداخت شده جا دارد از کارگزار محترم باشگاه تشکر کنم که در انتقال این پول کمک کردند و قرار شد بخشی از این مبلغ را به عنوان قرض پرداخت کنند و ما در نهایت بتوانیم از طریق عزیزانی که در ارتباط هستند پرداخت کنیم. قرار است این رقم از سمت آقای نامداری تامین شود تا به های وب پرداخت شود.

پاسخ به فرزاد حاتمی و شکایت به AFC: اگر ما امروز مبلغی را نمی‌توانیم پرداخت کنیم دلیل نیست که یک ماه دیگر هم اینگونه باشد. همه در تلاش هستیم که بتوانیم منابع لازم را برای تامین نیازها آماده کنیم و تا اینجا بخش زیادی را تامین کردیم و باید تیم را تقویت کنیم که در بازی‌های داخلی و آسیایی بهترین نتایج را بگیریم. اگر نتایج رو به رو باشد از صعود در لیگ قهرمانان و قهرمانی داخلی منابع و مبالغی در اختیار باشگاه قرار خواهد گرفت که می‌تواند برای تسویه برخی از بدهی‌ها به کار بیاید. در تلاش بوده و هستیم که در ادامه منابع بیشتری را به دست بیاوریم.

50 هزار دلار ضبط شده و مطالبات میلیچ: پولی که ضبط شده بود در ایام قبلی جام باشگاه‌های آسیا، مدیرعامل وقت در حال انتقال این پول به قطر بود و ضبط شد، آن مبلغ برگردانده شده و با توجه به اینکه مشکلات ریالی برای تسویه بخشی از مطالبات برخی بازیکنان داشتیم تبدیل به ریال شد و طلب بازیکنان پرداخت شد. بعضی از هزینه‌های جاری باشگاه از این محل تامین شد. مطالبت میلیچ در حال پرداخت شدن است و در حال مذاکره برای قرارداد الحاقی هستیم و امیدواریم این قرارداد هم زود به سرانجام برسد که خیلی زود ایشان را در ترکیب تیم در بازی های آینده داشته باشیم.

مانع تراشی از سوی وزارت؟: خیر، وزارت هیچ صحبتی با ما نداشته و اینکه در این مسابقات شرکت کنیم یا نه آنچنان تابع تصمیمات داخلی نیست و ما بخشی از دنیای فوتبال هستیم و تابع قوانین و مقرراتی هستیم که AFC و فیفا وضع می‌کنند و بر آن اساس فعالیت می‌کنیم. اینکه شرکت نکنیم چون محرومیت به دنبال خواهد داشت، نه، هیچ ممانعتی وجود نداشته و ما برای رفتن به بازی های آسیایی مشکلی نخواهیم داشت.

تمدید قرارداد بازیکنان کلیدی: هم آقای مددی و هم آقای عبدیان در تلاش هستند تا با بازیکنان مذاکرات لازم را داشته باشند و امیدواریم بتوانیم چه در خلال بازی‌های پیش رو و چه تعطیلات نوروزی مذاکرات را جدی دنبال کنیم. امیدواریم که قدری به این فرآیند سرعت بدهیم و به دنبال این هستیم که با نظر کادرفنی بازیکنانی که برای فصل آینده مورد نیاز هستند قراردادها را تمدید کنیم و از این بابت جای نگرانی نیست.

ثبت قرارداد بازیکنان جدید و مشکل خروج: در این بخش معاونت امور بین الملل با حضور آقای آصفی در تلاش هستند که هم با نظام وظیفه و هم اداره مالیات و اداره گذرنامه تعاملاتی انجام شده تا برای خروج بازیکنان مشکلی پیش نیاید. حتی بازیکنانی که در تیم حضور دارند و مهلت گذرنامه‌شان به پایان رسیده بود که هماهنگی انجام شده گذرنامه جدید صادر شود و فکر می‌کنم که تدابیر لازم در این باره اندیشیده شده است، پس مشکلی نخواهد بود

کمک‌های مردمی و درآمدزایی پایدار: جناب آقای خلیل زاده که از طرف هیات مدیره مسئولیت بخش اقتصادی را دارند برنامه‌های خوبی را طی کرده‌اند و امیدواریم در سال 1400 شرایط بهتری از نظر اقتصادی داشته باشیم و درباره موضع آقای صدری بگویم بارها عرض کردم همکاران خوب ما به امور باشگاه‌های دیگر ورود نکنند و کار خودشان را درست انجام بدهند و همه ما با درست انجام دادن کار خودمان مسیر خوب را نشان بدهیم. واقعیت این است که اگر ما هم به چاه نفت وصل بودیم به دنبال این نمی‌گشتیم که از طریق کمک‌های مردمی دنبال تامین منابع باشیم! ما ورود نکردیم و هوادارانی که دلشان می‌سوخت از کمک های مردمی و حساب‌هایی که از قبل بود مبالغی را به حساب باشگاه واریز کردند. واقعیت این است که چون ما خودمان را از مردم می‌دانیم نگاهمان به کمک های مردمی است. هواداران از هر طریقی که بتوانند به تیم کمک می‌کنند. این اقدام دلسوزانه که بعضی از هواداران آغاز کردند در این راستا بود و به همین خاطر از این اقدام حمایت کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز