خبرگزاری کار ایران

علی‌محمدی: حاج صفی به خانه خودش برگشته است و همه از این موضوع خوشحالیم/ امیدوارم تا پایان فصل همین روند خوب را ادامه دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۰۱۷

هافبک تیم سپاهان در مورد دیدار با مس رفسنجان و همچنین بازگشت احسان حاج صفی صحبت کرد.

جلال‌ علی‌محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره پیروزی برابر مس رفسنجان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و می‌دانستیم مقابل تیم مس کار سختی داریم و کادرفنی هم به ما گوشزد کرده بود که باید خیلی مراقب حریف باشیم. مس رفسنجان تیم بسیار خوبی است و در لیگ برتر هم نتایج بسیار خوبی گرفته و ناعادلانه بود که این 2 تیم در این مرحله باهم بازی کنند تا یکی حذف شود ولی به هر حال قرعه کشی این چنین اتفاق افتاد و خوشحالم که از این نبرد سخت سربلند خارج شدیم.

وی افزود: می‌دانستیم کار سختی داریم  و باید مراقب باشیم و کم ریسک بازی کنیم و البته روز خیلی خوبی هم نداشتیم  ولی با این حال باز هم شایسته پیروزی بودیم و چند ثانیه مانده بود بازی تمام شود که متاسفانه غافلگیری در دقایق آخر، پیروزی در 90 دقیقه را از ما گرفت و خوشبختانه در دقایق پایانی وقت اضافه به بازی برگشتیم و صعود کردیم.

هافبک سپاهان در مورد شرایط کلی این تیم هم توضیح داد: شرایط خیلی خوبی داریم و نتایج اخیر خیلی روحیه تیمی را در ما بالا برده است و هر روز با شور و اشتیاق خاصی تمرین می‌کنیم و از اینکه هواداران هم راضی و خوشحال هستند احساس خوبی داریم و امیدوارم بتوانیم همین روند را در 12-13 هفته پایانی لیگ و ادامه جام حذفی حفظ کنیم.

علی‌محمدی در مورد حضور احسان حاج صفی در سپاهان هم گفت: واقعاً بهترین اتفاق ممکن رقم خورد و سپاهان خانه احسان است و به نوعی به خانه خودش برگشت. قطعاً توانایی‌ها و تجربه او به کمک سپاهان خواهد آمد و هواداران هم از جذب او خیلی خوشحال شدند و امیدوارم روزهای خوبی در کنار احسان در سپاهان در پیش داشته باشیم.

وی در پایان خواسته‌ خود را از هواداران مطرح کرد: هواداران به ما لطف دارند و به دلیل شرایط کرونا نسبت و اینکه نمی‌توانند در ورزشگاه حضور پیدا کنند مقابل هتل از ما حمایت می‌کنند، اما مشکل این است که اجازه نمی‌دهند ما حرکت کنیم و نزدیک به یک ساعت در راه هستیم. این موضوع چندان مطلوب نیست و از هواداران تقاضا دارم از هفته‌های آینده از ما حمایت کنند اما مانع حرکت اتوبوس نشوند، چون حضورشان به ما روحیه می‌دهد اما روند تیم را کند نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز