خبرگزاری کار ایران

علیرضا ابراهیمی در گفتگو با ایلنا؛

از پرسپولیس و تراکتور پیشنهاد داشتم/ قلعه نویی برای ما حکم پدر را دارد/ هر تصمیمی که او بگیرد را قبول می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۴۵۰

کاپیتان گل گهر سیرجان درخصوص حواشی اخیر توضیح داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گل گهر با درخشش کاپیتان خود موفق شد در اوقات تلف شده از سد مس کرمان عبور کند و راهی دور بعدی رقابت‌ها شود. علیرضا ابراهیمی کاپیتان گل‌گهر سیرجان، در خصوص پیروزی مقابل مس کرمان در جام حذفی وصعود به دور بعد اظهار داشت: بازی جام حذفی مقابل تیم‌های لیگ یکی همیشه سخت است چون کمی ناشناخته‌تر هستند و آنالیز آنها کمی با این اوضاع سخت‌تر می‌شود. البته به جز جام حذفی، این بازی دربی کرمان هم محسوب می‌شد طبیعی بود که دو تیم استرس داشته باشند. باید به تیم مس کرمان هم تبریک بگویم 90 درصد تیم بومی هستند و بازیکنان جوان زیادی دارند. خدا را شکر می کنیم در این بازی برنده شدیم و توانستیم به دور بعد جام حذفی صعود کنیم و شرمنده کارگران زحمتکش گل‌گهر نشویم.

وی درخصوص گلزنی خود در این دیدار نیز بیان کرد: فضای بازی جام حذفی با لیگ فرق می‌کند. شاید کمی هم مس کرمان را دست کم گرفته بودیم به همین خاطر بازی به وقت‌های اضافه کشید. با این همه خدا خواست در در دقیقه 112 بازی گلزنی کنم و باعث صعود تیم شوم. در جام حذفی باید با جدیت پیش برویم تا به هدف‌های مورد نظرمان برسیم.

ابراهیمی افزود: بعد این بازی هم به خاطر اینکه فولاد خوزستان نماینده ایران در آسیا است و بحث ملی مطرح است، با کمک امیرقلعه نویی این بازی لغو شد. قلعه‌نویی همیشه توجه خاصی به فوتبال ملی دارد که در عمل هم ثابت شد. 

کاپیتان گل‌گهر در خصوص شایعه اختلافش با امیرقلعه‌نویی و جدایی او از این تیم عنوان کرد: امیرقلعه‌نویی برای بازیکنان گل‌گهر مثل پدر است و برای همه بازیکنان خیلی زحمت کشیده‌اند. اینکه می گویند به خاطر انتقال به تیم دیگر سرتمرین حاضر نمی‌شدم درست نیست، مصدوم بودم و سوتفاهم در این میان پیش آمد. البته باید بگویم از پرسپولیس ‌تراکتور پیشنهاد داشتم اما در نهایت هر تصمیمی امیر قلعه‌نویی بگیرد همه می دانند به خاطر مصلحت خودمان است و بنده هم به عنوان بازیکن و شاگرد او قبول کردم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز