خبرگزاری کار ایران

محمدرضا حسینی: امیدوارم بردهای این چنینی در سپاهان ادامه دار باشد/ می‌خواهم هر چند دقیقه که در زمین هستم مفید باشم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۸۹۰

وینگر سپاهان در مورد برتری مقابل آلومینیوم و همچنین دیدرا پیش رو در جام حذفی صحبت کرد.

محمدرضا حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری پرگل سپاهان مقابل آلومینیوم اظهار داشت: واقعاً برد خوبی به دست آوردیم و توانستیم نتیجه قابل توجهی بگیریم که هواداران هم خوشحال شدند. تلاش بچه‌ها و کادرفنی و آنالیز خوبی که روی تیم حریف داشتیم در این نتیجه نقش بسزایی داشت و این برد را به همه هواداران خوب سپاهان تبریک می‌گویم و امیدوارم این روندی که در پیش گرفتیم ادامه دار باشد و بازهم شاهد پیروزی‌های قاطع این چنینی از سوی سپاهان باشیم و با جمع کردن 3 امتیاز‌ها بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و به هدفمان برسیم.

وی در مورد عملکرد خوب خودش به عنوان بازیکن تعویضی اظهار داشت: تصمیم کادرفنی این بود که در ترکیب اصلی نباشم و من همیشه به تصمیم مربیان احترام گذاشته‌ و می‌گذارم و هر چند دقیقه که در زمین باشم سعی می‌کنم برای تیم مفید ظاهر شوم و خدا را شکر فکر می‌کنم در دقایق حضورم در زمین عملکرد خوبی داشتم و توانستم برای تیم مفید باشم.

وینگر سپاهان در مورد اینکه در این بازی یک پاس گل داده یا دو پاس گل هم توضیح داد: روی کرنر ارسالی گل دوم دانیال با پشت پا توپ را به او رساندم که فکر کنم در تصاویر تلویزیونی مشخص نبود. به هر حال این مسائل واقعا در سپاهان مهم نیست و مهم نتیجه گرفتن تیم است.

حسینی در پایان با اشاره به دیدار پیش روی سپاهان مقابل مس رفسنجان هم گفت: جام حذفی هم شرایط خاص خودش را دارد. از یک طرف شما با 4-5 بازی می‌توانید یک جام بدست بیاورید و سهمیه آسیایی بگیرید و از طرف دیگر این سختی را دارد که حق اشتباه ندارید و اولین اشتباه شما می‌تواند آخرینش باشد. مس رفسنجان تیم خوب و قابل احترامی است و شاید بدشانس بودیم که از این مرحله به تیم لیگ برتری خوردیم ولی تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد باید آماده رویارویی با هر حریفی باشد و با تمام وجود برای برد وارد زمین خواهیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز