خبرگزاری کار ایران

طارمی و یارانش علیه رونالدو؛ شب سخت پورتو در یوونتوس آره‌نا

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۴۵۸

پورتو و یوونتوس در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:30 دو تیم پورتو و یوونتوس در ورزشگاه خانگی بیانکونری به مصاف هم خواهند رفت.

یوونتوس درحالی در خانه خود پذیرای پورتو خواهد بود که در دیدار برگشت در ورزشگاه خانگی پورتو با نتیجه 2 بر یک برابر این تیم پرتغالی شکست خورد. پورتو در این دیدار خیلی زود روی اشتباه شزنی و فرصت طلبی مهدی طارمی موفق شد گل نخست بازی را در دقیقه یک بازی به ثمر برساند تا پیرلو و شاگردانش خیلی زود قافیه را به پورتو ببازند. 

نیمه دوم این بازی نیز درحالی آغاز شد که پورتو همانند نیمه اول خیلی زود در همان دقایق ابتدای توسط مارگا موفق شد گل دوم این بازی را به ثمر برساند. کیه زا نیز در دقیقه 82 موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند تا امیدهای بیانکونری برای دیدار برگشت بیشتر شود هرچند در اوقات تلف شده این بازی در محوطه جریمه پورتو خطایی مشکوک رو رونالدو اتفاق افتاد اما داور بازی اعتقادی به پنالتی نداشت تا این تصمیم خشم ستاره پرتغالی را در پی داشته باشد.

پورتو و یوونتوس درحالی امشب به مصاف یکدیگر خواهند رفت که هر کدام تاکنون 2 بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده‌اند. هر چند دو تیم با اینکه مدافع عنوان قهرمانی در کشور خود هستند اما برخلاف سال‌های گذشته وضعیت خوبی در جدول رده بندی ندارند و به نظر می‌رسد در رقابت با حریفان داخلی قافیه را باخته باشند. هرچند یوونتوس موفق شده جواز حضور در فینال کوپا ایتالیا را کسب کند اما در مقابل پورتو در شبی که طارمی را روی نیمکت داشت در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به براگا باخت و از حضور در فینال باز ماند.

با این شرایط هریک از دو تیم نگاه ویژه‌ای به لیگ قهرمانان اروپا دارند و در صدد آن هستند تا با درخشش ستاره‌های خود بتوانند در این رقابت به موفقیت برسند. بازیکنان پورتو حساب ویژه ای روی مهاجم ایرانی خود باز کردند اما طارمی آخرین بار در مقابل همین یوونتوس موفق به گلزنی شده و در 4 بازی بعدی این تیم تنها موفق به دادن 2 پاس گل شده است. اما طارمی در کنار اولیویرا امید اول گلزنی این تیم در دیدار با پورتو خواهد بود.

در یوونتوس نیز همه چشم ها به رونالدو دوخته شده است بازیکنی که اگرچه در بازی با پورتو توفیق چندانی نداشت اما بعد از دیدار در 4 بازی موفق به زدن 4 گل شده است و ستاره پرتغالی در فرم خوبی قرار دارد و همین موضوع می‌تواند کار طارمی و یارانش را سخت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز