خبرگزاری کار ایران

صادقی: می‌خواهیم در نیم فصل دوم جبران مافات کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۱۶۹

سرمربی سایپا در مورد تقابل تیمش با پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با پرسپولیس گفت: شروع نیم فصل دوم ما با پرسپولیس است و انگیزه زیادی برای شروع نیم فصل دوم داریم و هدفمان این استمتیازات از دست رفته در نیم فصل اول را جبران کنیم. بازیکنان ما با شور و اشتیاق بالایی تمرین می‌کنند و با توجه با اینکه جوانان زیادی در تیم‌مان داریم بازی کردن جلوی تیم‌های بزرگ مثل پرسپولیس انگیزه زیادی در تیم ما ایجاد می‌کند و مطمئنا فردا این موضوع خیلی به ما کمک می‌کند. فکر می‌کنم بازی خیلی زیبایی باشد و می‌توانیم کیفیت فوتبالی خودمان را به همه نشان دهیم.

وی افزود: نسبت به فوتبالی که ارائه دادیم در نیم فصل نخست نتایج خوبی کسب نکردیم و می‌توانستیم نتایج بهتری کسب کنیم. از تجربیات نیم فصل اول در نیم فصل دوم استفاده خواهیم کرد تا نتایج بهتری کسب کنیم. چند بازی را دقایق 90 به بعد از دست دادیم که اگر آن امتیازات را داشتیم شرایطمان در جدول خیلی بهتر بود و امیدوارم از این تجربیات درس بگیریم و در نیم فصل دوم نتایج را جبران کنیم.

سرمربی سایپا در ادامه گفت: همانطور که گفتم نسبت به بازی که ارائه دادیم نتیجه نگرفتیم. چند بازی دقیقه 90 به بعد نتیجه را از دست دادیم و دلیلش هم کم تجربگی بازیکنان ماست. ما سعی داریم در پایان بازی از جوان‌تر ها استفاده کنیم که تمام دارایی ما هستند و دو دیدار ما که در دقیقه 90 نتیجه‌اش تغییر کرد برد ما با مساوی عوض شد و 4 امتیاز از دستمان رفت و با توجه به نزدیکی امتیازات جدول این 4 امتیاز خیلی در شرایط ما تاثیرگذار بود. در کل جوان های ما انگیزه بالایی دارند و با تجربه‌های تیم هم جور کمبود تجربه را می‌کشند و در کنار بازی خودشان سعی در ارتقای بازیکنان جوان ما دارند.

صادقی درباره فراز و نشیب سایپا عنوان کرد: ما از نظر فنی افت نکردیم و در ۱۵ بازی فقط دو سه بازی را در دقایقی نتوانستیم خوب بازی کنیم. ما جلوی گل گهر هم قبل از اخراج باژیکنمان عملکرد خوبی داشتیم. جلوی تراکتور هم مسلط بودیم اما ظرف سه دقیقه دو گل استثنایی خوردیم. در مجموع از نظر فنی رو به رشد بودیم اما همانطور که گفتم مشکل ما این بود که دو برد را با مساوی از دست دادیم و می‌توانستیم در رتبه هشتم باشیم.

سرمربی سایپا درباره نقل و انتقالات گفت: ما تا الان آقای سیف الهی را خریدیم و دو بازیکن از دست دادیم و سعی میکنیم دو سه بازیکن هم بخریم.

او در مورد غایبان تیمش گفت: بعضی بازیکنان ما مصدومیت طولانی دارند و همه بازیکنان ما شرایط خوبی دارند و آماده هستند.

ابراهیم صادقی راجع به جام حذفی گفت: ما دو بازی پشت سر هم با نساجی در قائمشهر داریم و تلاش میکنیم از این مرحله بالا برویم.

وی با اشاره به جدول گفت: سه تیم الان پایین جدول هستند و چهار تیم بالای جدول. ۹ تیم وسط جدول هستند و امتیازات نزدیکی دارند. باتوجه به روند فنی خیلی امیدواریم امتیازاتی که به راحتی از دست دادیم را بگیریم و رتبه خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز