خبرگزاری کار ایران

شهنازی: انتظار شکست نداشتیم/کمترین حق بازیکنان سیرجان تیم ملی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۰۱۰

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: کمترین حق بازیکنان سیرجان این است که به تیم ملی دعوت شوند. اگر آلکنو آنها را دعوت نکند در حق تیم سیرجان ظلم شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ناصر شهنازی سرمربی تیم والیبال سایپا پس از شکست 3 بر صفر شاگردانش مقابل فولاد سیرجان و  حذف از مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال کشور اظهار داشت: شکست تلخی برای ما بود. انتظار این شکست را نداشتیم. فکر نمی کردیم چنین اتفاقی رخ دهد. قبلاً گفته بودم که برای برد وارد میدان خواهیم شد. از همه نظر آماده بودیم، اما سیرجان استثنایی بازی کرد.

او در خصوص کیفیت بازیکنان تیم  والیبال فولاد سیرحان عنوان کرد : اگر آلکنو به ایران بیاید قطعاً سفارش خواهم کرد تا از تمام بازیکنان سیرجان در تیم ملی استفاده کند، چون خیلی عالی بازی می کنند و کمترین حق شان است که به تیم ملی دعوت شوند. اگر آلکنو آنها را دعوت نکند در حق تیم سیرجان ظلم شده است. آنها خیلی فراتر از تصور ما بازی کردند و بی انصافی است اگر به تیم ملی دعوت نشوند.

سرمربی تیم والیبال سایپا  در پایان گفت: ما هم بد بازی نکردیم. نتوانستیم فراتر از توقعات بازی کنیم. هر تلاشی کردیم زورمان به آنها نرسید. فکر می کنم اگر 6 دفاع هم در زمین می گذاشتیم بازهم بازیکنان سیرجان در کسب امتیاز موفق می شدند. آنها قدرت بدنی بسیار بالایی داشتند و به مجموعه سیرجان تبریک می گویم. با این شرایط فکر می کنم سیرجان می تواند قهرمان هم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز