خبرگزاری کار ایران

عابدینی: من نایب رئیس و دبیر قانونی هیئت فوتبال تهران هستم/ برکناری من غیرقانونی بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۴۰۰

دبیر پیشین هیئت فوتبال استان تهران با حضور در محل برگزاری مجمع انتخاباتی این هیئت اعلام کرد او دبیر قانونی هیئت فوتبال است.

به گزارش ایلنا، رضا عابدینی، دبیر پیشین هیئت فوتبال استان تهران گفت: ان‌شاءالله که پس از دو سال تأخیر عمدی، امروز تغییر ایجاد شود و شاهد انتخابات خوب باشیم. آنهایی که واقعاً اعتقاد دارند کسی که باید رأی بیاورد، به همان رأی بدهند و هجمه و حاشیه‌ای نباشد. نسبت به تمام کشور، ضعیف‌ترین هیئت فوتبال استان کشور را داریم.

وی درباره حضورش در مجمع امروز عنوان کرد: طبق قانون نایب رئیس و دبیر هیئت فوتبال استان تهران هستم. آقای طالقانی، رئیس کمیته امور استان‌ها دست من را گرفت و وارد مجمع کرد، گفتم که اعلام کرده‌اند نباید وارد شوم، اما گفت باید بیایی! وقتی داخل آمدم، دیدم نه میزی برای من تدارک دیده‌ و نه پلاکی گذاشته‌اند.  دبیر مجمع گفت من نایب رئیس نیستم، اما اگر آگهی ثبت شرکت‌ها را ببینید، نایب رئیس و دبیر هیئت فوتبال استان تهران هستم. اگر قانون کشور و قانون فیفا را هم ببینیم، می‌گوید اگر بخواهند نایب رئیس را برکنار کنند، باید مجمع تشکیل شود، من برکنار شوم و اگر فدراسیون فوتبال تأیید کند و در این صورت عزل قانونی است.

نایب رئیس و دبیر پیشین هیئت فوتبال استان تهران در خصوص اینکه آیا اساسنامه جدید عزل او را غیر قانونی می‌داند، گفت: اساسنامه همین را می‌گوید که برای برکناری نایب رئیس باید مجمع تشکیل شود، فدراسیون تأیید کند و در صورت تأیید عزل قانونی است که هیچکدام از این اتفاقات رخ نداده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز