خبرگزاری کار ایران

امیرحسین پیروانی در گفتگو با ایلنا

برخی از تیم‌های لیگ برتری بودجه 3 رقمی دارند/ صنعت نفت در روزهای حساس و سرنوشت سازی به سر می‌برد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۳۷۳

مربی صنعت نفت آبادان گفت: از مسئولین استان خوزستان تقاضا دارم نگاه استانی به صنعت نفت داشته باشند.

امیر حسین پیروانی مربی صنعت نفت آبادان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص نتایج این تیم در پایان نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر گفت: نیم فصل اول مسابقات با همه هیاهوهای خود به پایان رسید و جا دارد از اسازمان لیگ با توجه به تمام مشکلاتی که وجود دارد که مهم‌ترین آن بحث کرونا بود نیم فصل اول را به پایان رساندند. مشکلاتی زیادی در نیم فصل اول وجود داشت بعد از بحث کرونا با توجه به اینکه پیش بینی می‌شد مسابقات تیم ملی در فروردین ماه برگزار شود و از طرفی لیگ قهرمانان آسیا قرار است در اواخر فروردین برگزار گردد و از جهتی حضور برخی از تیم های لیگ برتری در دور قبلی لیگ قهرمانان باعث شد مسابقات با فشردگی برگزار شود.

وی ادامه داد: تیم ما نیز با توجه به اینکه تصمیم گیری درستی انجام نشد باعث شد خیلی دیر تمرینات را شروع کنیم و ما 20 تا 25 روز زمان داشتیم تا تیم را آماده مسابقات کنیم و از طرفی پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته بود و امروز و فردا می‌شد و متاسفانه در بازی اول باز نشد و یک توفیق اجباری داشتیم تا با جوانان خود بازی کنیم و خدا را شکر به پیروزی رسیدیم و همین موضوع باعث شد از این جوانان در طول فصل استفاده کنیم و نتیجه آن را نیز بگیریم. قطعا این بازیکنان با توجه به اعتمادی که کادر فنی به جوانان دارد شایستگی های خود را به اثبات خواهند رساند.

مربی صنعت نفت در خصوص حواشی و مشکلات این تیم، بیان کرد: تیم های لیگ برتری به سه دسته تقسیم می‌شوند. چند تیم هستند که هر بازیکنی را بخواهند با هر قیمت بخواهند می‌توانند جذب کنند و بودجه این باشگاه‌ها سه رقمی است و شرایط ایده آلی را دارند. برخی تیم‌ها بودجه های متوسطی دارند و متاسفانه در این بین تیم‌های هستند که شرایط مالی مناسبی را ندارند و تیم ما نیز جزو این  دسته حساب می‌شود و با شرایط مالی نامناسبی وارد مسابقات لیگ برتر شد. 

وی افزود: با لطف خدا و تلاش بازیکنان و کمک مدیران باشگاه تا نیم فصل اول رسیدیم. اما شرایط در نیم فصل دوم کاملا فرق می‌کند تیم ها با توجه به وضعتی خود در جدول کمبودهای خود را برطرف می‌کنند و خود را برای فشردگی این مسابقات آماده می‌کنند بنابراین خود را تقویت می‌کنند. ما نیز بر اساس نیاز‌های خود لیست بازیکنان مورد نظر را تهیه و اولویت بندی کردیم. از طرفی باشگاه ها نیز علاقه‌مند به جذب بازیکنان ارزشمند ما هستند  و این طبیعی است.

مربی صنعت نفت در خصوص شرایط مالی این تیم، اظهار داشت: متاسفانه تیم شرایط مالی خوبی ندارد اما وعده‌های از سوی مسئولین شهر آبادان داده شده که امیدوارم محقق گردد و از آنها می‌خواهم در این شرایط حساس و سخت  به یاری ما بیایند. چرا که اکنون در زمان طلایی هستیم که تیم ها درحال یارگیری هستند تا در این مدت زمان خود را آماده کنند. از مسئولین استان نیز تقاضا دارم این تیم را در حد یک تیم استانی ببینند نه به عنوان تیم یک شهر و بدانند این تیم همه چیز مردم آبادان است.

پیروانی در پایان در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: برای اولین بار است بازیکنانی که در عرصه بین المللی حضور پرنگی داشتند وارد میدان شدند. من فکر میکنم برای اینکه بتوانیم یک فدراسیون کارآمدی داشته باشیم نیاز به تعامل کاندید ها داریم. چرا ما هم به افرادی از بدنه فوتبال نیاز داریم و هم مدیران با سابقه و امیدوارم هستم این تعامل صورت بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز