خبرگزاری کار ایران

هافبک پرسپولیس نخستین خرید زمستانی مهدی رحمتی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۵۳۳

باشگاه شهرخودرو به دنبال جذب سعید حسین پور است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در روزهای اخیر شهرخودرویی‌ها با مشکلات فراوانی دسته و پنج نرم می‌کنند که آینده این تیم را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

روح الله سیف اللهی، سعید جلالی راد از این تیم جدا شدند تا در ادامه فصل لباس تیم دیگری را برتن کنند. چند روز پیش نیز اکبر صادقی کاپیتان این تیم قراردادش را به صورت یک طرفه فسخ کرد تا او نیز سومین بازیکن جدا شده از جمع شاگردان رحمتی باشد. 

با توجه به مشکلات به وجود آمده در خصوص مالکیت این تیم هنوز وضعیت این تیم مشخص نیست. اما به طور حتم این تیم در پنجره نقل و انتقالاتی برای تقویت خود بازیکن جذب خواهد کرد.

گفته می‌شود از همین رو مهدی رحمتی علاقه‌مند به جذب سعید حسین پور هافبک پرسپولیس است. حسین پور نیز که باشگاه پرسپولیس تنها موافق جدایی قرضی او از این تیم است رضایت نامه خود را دریافت کرده و گفته می‌شود در نیم فصل دوم لباس شهرخودرو را برتن خواهد کرد.

همچنین در روزهای گذشته بین باشگاه پرسپولیس و شهرخودرو مشکلاتی بر سر بدهی باشگاه تهرانی بر سر انتقال یحیی گل محمدی به وجود آمده بود که شاید این انتقال بتواند روابط این دو باشگاه را بهبود ببخشد. از طرفی نیز علی نعمتی مدافع شهرخودرو گزینه یحیی گل محمدی در خط دفاعی پرسپولیس نیز می‌باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز