خبرگزاری کار ایران

مظلومی: اگر بخواهید من می‌روم

اعتراض هواداران به مظلومی: به فکری بگو استعفا بدهد!

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۷۰۹

تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 11 امروز در ورزشگاه راه‌آهن پیگیری شد اما با حواشی عجیبی پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 11 امروز در ورزشگاه راه‌آهن پیگیری شد که با حواشی عجیبی همراه بود. محمود فکری، سرمربی استقلال با علی نامداری، مشاوره هیات مدیره در تمرین امروز حضور یافت و تمرین را زیر نظر گرفت.

نکته جالب این بود که چند نفر از هواداران استقلال که از شرایط تیم ناراضی بودند با حضور در محل تمرین استقلال قصد داشتند اعتراضات خود را به  سرمربی بیان کنند که با ممانعت ماموران ورزشگاه راه‌آهن این اتفاق نیفتاد. هواداران استقلال زمانی که پرویز مظلومی سرپرست تیم قصد خروج از محل تمرین را داشت به وی اعتراض کرده و خواستار استعفای فکری شدند.

مظلومی خطاب به هواداران استقلال اعلام کرد که شما هواداران حق دارید ناراحت باشید حتی خود ما بیشتر از شما از شریاط موجود ناراحت هستیم اما این را باید بگویم که اوضاع واقعا خراب است. سرپرست آبی‌ها همینطور اعلام کرد که اگر با رفتن من اوضاع درست می‌شود که من بروم!

هواداران استقلال در ادامه به مظلومی اعلام کردند که به فکری بگوید که هر چه زودتر از سرمربیگری تیم استفعا بدهد تا ماجرای علیرضا منصوریان در زمان سرمربی‌گری‌اش در استقلال تکرار نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز