خبرگزاری کار ایران

چمنیان: پیش بینی می‌کردیم بازی سختی داشته باشیم/ راکی گفت اگر گل سایپا خطا باشد داوری را کنار می‌گذارم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۸۴۵

سرمربی تراکتور در مورد برتری مقابل سایپا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، عباس چمنیان در نشست خبری پس از بازی با سایپا در مورد این بازی اظهار داشت: جا دارد به تیم خوب سایپا خسته نباشید بگویم. ابراهیم صادقی تیم خوبی را درست کرده است و کار سختی مقابل آنها داشتیم. پیش بینی می‌کردیم که کار سختی داشتیم و قبلا هم گفتم تمام بازی های ما سخت است چون همه تیم ها مقابل تراکتور با انگیزه ظاهر می‌شوند و بهترین کیفیتشان را به نمایش می‌گذارند.

وی افزود: روی صحنه گل که مشکوک به خطا بود دروازه تیم ما باز شد و من با آقای راکی داور بازی صحبت کردم راجع به خطا و ایشان یک قولی به من داد که امیدوارم به آن عمل کند و گفت اگر آن صحنه خطا باشد داوری را کنار می‌گذارم. قبل از بازی در مورد داوری زیاد صحبت بود ولی در نشست خبری قبل از بازی خیلی تلاش کردم با احترام به جامعه داوران از داوران امروز تمجید کنیم و به جز صحنه تاثیرگذاری که در موردش گفتم اتفاق دیگری رخ نداد ولی آن صحنه منجر به گل شد که کار ما را سخت کرد. بعد از چند بازی که گل اول را دریافت می‌کردیم و نمی‌توانستیم جبران کنیم امروز به بازی برگشتیم و همان نیمه اول کار را جبران کردیم که قابل تحسین است و در نیمه دوم هم بازی را مدیریت کردیم و بازیکنان توانستند از پس وظایفشان بر بیایند. آخرین بازی نیم فصل اول بود و این پیروزی می‌تواند به ما کمک کند و در آخرین بازی نیم فصل نخست با این 3 امتیاز توانستیم امیدوار به حضور در رتبه‌های بالای جدول باقی بمانیم.

مربی تراکتور ادامه داد: اندازه تیم تراکتور آن چیزیست که امروز دیده شد و ما در بازی های قبل هم در خیلی از دیدارها شایستگی پیروزی را داشتیم که یا مساوی کردیم یا شکست خوردیم که فکر می‌کنم این اتفاق، اتفاق خوبی نبود و امیدوارم در فاصله بین نیم فصل اول و دوم که خیلی طولانی نیست و حدود یک هفته است بتوانیم یک بخش از مشکلات فنی تیم را برطرف کنیم و با توان بیشتر و برنامه های بهتر در نیم فصل دوم ظاهر شویم.

چمنیان در مورد اینکه نبود شجاعی در زمین و هدایت تیم از بیرون چقدر روی نتیجه و عملکرد تیم در این بازی تاثیرگذار بود گفت: در این که شجاعی بازیکن تاثیرگذار و بزرگی است شکی نیست. در بازی های قبلی شاید یکی از مشکلات شجاعی این بود که در آن واحد باید هم دغدغه یک بازیکن را داشته باشد و هم مربیگری تیم که ما کادرفنی تلاش می‌کردیم این دغدغه را کاهش دهیم ولی این دغدغه وجود دارد و برای همین بنا بر این بود در این بازی شجاعی در زمین حضور نداشته باشد و در حیطه کادرفنی تیم را هدایت کند و فکر می‌کنم کمک کرد. من حضورش روی نیمکت را بیشتر به فال نیک میگیرم تا نبودش در زمین را و خوشبختانه بچه ها به خوبی جای خالی او را پر کردند.

وی در مورد سوالی مبنی بر تاریخ سوپرجام هم توضیح داد: هنوز چیزی اعلام نشده و با توجه به اعلام برنامه 3 هفته نخست نیم فصل دوم بعید می‌دانم در این فاصله برگزار شود چرا که پرسپولیس یک بازی معوقه هم دارد در این فرصت و احتمالا اگر قرار باشد برگزار شود بعد از این 3 هفته خواهد بود که هنوز چیزی به ما اعلام نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز