خبرگزاری کار ایران

کرکیچ: شاید قوانین داوری تغییر کرده و ما خبر نداریم/ منتظر هستیم سرمربی جدید مشخص شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۸۳۲

سرمربی موقت ذوب آهن در مورد شکست مقابل مس رفسنجان صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، میلیچ کرکیچ، سرمربی موقت ذوب آهن در نشست خبری پس از بازی مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: در ابتدا باید به تیم مس رفسنجان تبریک بگویم. بازی خوبی انجام دادند و قبل از بازی هم گفتم آنها به خوبی می‌دانند برای کسب نتیجه چطور باید بازی کنند و امروز هم خیلی خوب برای نتیجه بازی کردند و نظم را در بازی شان رعایت کردند و باز هم تبریک می‌گویم.

وی افزود: سخت است بخواهیم در مورد بازی صحبت کنیم. ما نتیجه را 3 بر یک باختیم. اگر شما ده باشید ما 2 گل روی ضربات ایستگاهی دریافت کردیم. نیمه اول را خیلی خوب شروع کردیم و نظم و انضباط خوبی داشتیم اما مثل بازی های قبل در دفاع و در ضربات ایستگاهی مشکل داشتیم و نیمه اول دو موقعیت 100 درصد گل داشتیم ولی نتوانستیم این کار را انجام دهیم. بین دو نیمه به بازیکنان گفتیم جلوتر بازی کنند و دو تعویض هم داشتیم و خیلی خوب جلو رفت. 20-30 دقیقه ابتدایی نیمه دوم شانس های خوبی ایجاد کردیم و عملکرد خوبی داشتیم. خیلی خوب پرس کردیم و به گل هم رسیدیم روی ضربه پنالتی.

سرمربی ذوب آهن ادامه داد: من در مورد قوانین داوری نمی‌دانم ولی وقتی داور اعلام پنالتی می‌کند آن بازیکن آخر شایسته کارت قرمز است. نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم ولی وقتی چنین اتفاقاتی می‌افتد خیلی ساده است که آن خطا کارت قرمز هم داشت. شاید قوانین داوری تغییر کرده و ما نمی‌دانیم.

کرکیچ در مورد عملکرد بازیکنان این تیم گفت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم. آنها خیلی دوست داشتند برنده بازی شوند و برایش خیلی تلاش کردند و این را به خوبی احساس کردم و نهایت تلاششان را انجام دادند. بازهم در دقیقه 88 روی ضربه ایستگاهی گل دوم را خوردیم. در مورد گل آخر دوست ندارم صحبت کنم چرا که بازیکنان وظایف خود را به درستی انجام ندادند. بازیکنان باید تلاش می‌کردند گل مساوی را بزنند. بازهم تکرار می‌کنم بازیکنان ذوب آهن شایسته این هستند که کسی از آنها حمایت بیشتری کند. ما باید خیلی سخت کار کنیم و منتظر تصمیم باشگاه هم هستیم که بدانیم مربی جدید چه کسی است و باید خیلی چیزها را تغییر دهیم. از بازیکنان تشکر می کنم که نهایت تلاش خود را انجام دادند و من مطمئن هستم که خیلی بهتر بهتر و بهتر خواهند شد. 

کرکیچ در پایان درباره آینده کاری اش در این تیم گفت: مشکلی نیست! من با باشگاه قرارداد دارم ولی تصمیم در اختیار باشگاه است و آنها تصمیم خواهند گرفت و ما منتظر این خواهیم ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز