خبرگزاری کار ایران

باور داشتیم یک برد خوب مقابل استقلال در انتظارمان است

خلعتبری: پیشنهاد خوب داشته باشم خیلی دوستانه از سپاهان جدا می‌شوم/ کاش هیچ وقت باعث نمی‌شدم کی‌روش به ایران بیاید

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۴۵۴

وینگر سپاهان در مورد برتری تیمش مقابل استقلال و شرایطش در نقل و انتقالات صحبت کرد.

محمدرضا خلعتبری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری سپاهان مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و می‌دانستیم کار سختی مقابل تیم پرمهره استقلال داریم و با توجه به شرایط دو تیم در جدول هم حساسیت این بازی خیلی زیاد بود ولی ما هم انگیزه بالایی برای این دیدار داشتیم و هم به خوبی روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم تا نقاط قوتشان را از کار بیاندازیم و هم به نقاط ضعفشان حمله کنیم و خدا را شکر در استفاده از موقعیت‌ها هوشیار بودیم و توانستیم برتری خودمان را به حریف دیکته کنیم.

وی در مورد اینکه تصور برد 2 بر صفر مقابل استقلال را داشتند یا نه هم گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم ولی باور داشتیم می‌توانیم یک برد خوب به دست بیاوریم حالا فکر این نتیجه را شاید نمی‌کردیم ولی مطمئن بودیم اگر بدشانسی گریبانگیرمان نشود می‌توانیم پیروز شویم و این 3 امتیاز مهم را به هوادارانی که جایشان خالی بود هدیه دهیم. ما پیش از این دو سه بار فرصت داشتیم صدرنشین شویم و نتوانستیم و حالا در این بازی مهم به صدر رسیدیم که مبارک هواداران باشد.

وینگر سپاهان در مورد شانس بالای این تیم برای قهرمانی نیم فصل توضیح داد: به نظرم قهرمانی نیم فصل یک عنوان نمادین است و ارزش چندانی ندارد که بخواهیم خیلی روی آن متمرکز شویم. شاید قهرمان نیم فصل شویم و شاید پرسپولیس دو بازی خودش را ببرد و این عنوان را به دست بیاورد. در کل نتیجه پایان فصل مهم است.

خلعتبری در مورد صحبت‌های نویدکیا در نشست خبری که گفته بود به بازیکنانم نیاز دارم گفت: آقای نویدکیا گفت همه بازیکنانم را لازم دارم ولی اگر کسی بخواهد جدا شود و پیشنهاد خوب داشته باشد مانعش نمی‌شویم. من همانطور که گفتم با محرم دوست قدیمی هستیم و در کنار اینکه سرمربی من است دوستم است و با هم این صحبت ها را نداریم و اگر پیشنهاد خوبی به من برسد و بدانم صلاح خودم و سپاهان این است که جدا شوم با او صحبت می‌کنم و دوستانه اجازه جدایی می‌گیرم. مطمئن هم باشید سپاهان به قدری تیم بزرگ و پرمهره‌ای است که از رفتن یک بازیکن ضرر نکند.

وی در مورد اینکه چند روز قبل سالگرد گلش به تیم ملی روسیه بود که آن بازی و گلی که زد نظر کی‌روش را برای آمدن به ایران جلب کرد هم گفت: ای کاش هیچ وقت آن گل را نمی‌زدم و باعث نمی‌شدم کی‌روش به ایران بیاید (می‌خندد). شوخی می‌کنم. آقای کی‌روش از بزرگترین مربیانی است که به ایران آمده و تاثیرات مثبتی روی فوتبال ایران گذاشته است و تاثیرش انکار ناپذیر است. مربیگری یک امر سلیقه‌ای است ولی فکر می‌کنم ایشان می‌توانست من را به جام جهانی 2014 ببرد ولی من را خط زد. در مورد بازی روسیه هم بازی خوبی بود و آن بازی آقای قطبی تازه رفته بود و سرمربی تیم آقای منصوریان بود و نتیجه خوبی به دست آوردیم چرا که روسیه تیم پرمهره‌ای بود و بازیکنان بزرگ زیادی در ترکیب خودش داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز