خبرگزاری کار ایران

ربیع خواه: اگر برای ترابی یا شجاع اتفاقی بیافتد کسی یادی از آنها نمی‌کند/ تیم‌های دیگر برای پوشاندن ضعف خودشان به پرسپولیس می‌گویند تیم خاص

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۸۶۶

هافبک آلومینیوم در مورد وضعیت مصدومیتش و همچنین دوران حضور در پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محسن ربیع خواه، هافبک آلومینیوم اراک که در بازی با پیکان دچار شکستگی استخوان نازک نی شد درباره وضعیتش گفت: خدا را شکر الان وضعیتم خوب است. دو ماهی است که جراحی کردم و فکر می کنم تقریبا تا یک ماه و نیم برگردم و بتوانم به تیم کمک کنم. مصدومیت سختی بود و 8-7 سانت پلاتین در پایم است. دویدن را از هفته آینده شروع خواهم کرد.

وی درباره آلومینیوم اراک نیز اینطور توضیح داد: تیم ما در اوایل فصل کسی روی آن حساب ویژه ای باز نکرده بود و به چشم لیگ یکی به آن نگاه می کردند اما خوشبختانه با مجموعه ای که از نظر مدیریت، کادرفنی و بازیکن داریم، تیم یکدستی هستیم. خوب کار می کنیم و در هفته های اخیر خوب نتیجه گرفتیم و نشان دادیم که حرف داریم.

ربیع خواه در واکنش به اینکه چه تیم‌هایی را مدعی این فصل می داند گفت: پیش بینی لیگ در این فصل سخت است. اختلاف امتیاز بین تیم ها کم است و تیم های زیادی شانس کسب سهمیه دارند، اما برای قهرمانی بین تیم های پرسپولیس، سپاهان و استقلال شانس زیادی وجود دارد. به نظرم شانس قهرمانی در نیم فصل برای پرسپولیس زیاد است.

هافبک سابق پرسپولیس که در دوران حضور در این تیم بازیکن محبوبی برای برانکو محسوب می‌شد، در پاسخ به این سوال که آیا دلش برای سرمربی کروات سابق این تیم تنگ شده یا خیر گفت: چرا، خیلی! با او الان ارتباط ندارم.

وی درباره جدایی جنجالی برخی بازیکنان از جمله شجاع خلیل زاده و ... از این تیم گفت: آقای برانکو که داستانش پیچیده بود و نمی خواهم وارد آن شویم. بازیکنان اما حق انتخاب دارند. یک سری بی مهری ها و مشکلات می‌بینند و از یک طرف هم به فکر آینده و زندگی خودشان هم هستند. صادقانه بگویم و شاید به یک سری بربخورد. اما اگر همان شجاع خلیل زاده یا مهدی ترابی و کسان دیگری که اسم بردید اگر در فوتبال شان یک اتفاق بیفتد و نتواند دیگر فوتبال بازی کنند، هیچ کدام از این افرادی که به آنها انتقاد می کنند یادی از آنها نمی کند و از یاد می رود. این حق را باید به آنها داد که درباره زندگی شان تصمیم بگیرند. خیلی ها فوتبال شان تمام شده و در دوران فوتبالی محبوب بودند اما بعد از فوتبال کسی اسمی از آنها نبرده و نمی دانند کجا هستند و به این خاطر می گویم ابتدا باید آنها به فکر آینده شان باشند.

ربیع خواه درباره شیوه جدایی‌اش از پرسپولیس گفت: جدایی من از پرسپولیس جنجالی نبود و ناراحتی هم وجود ندارد. قرار نیست وقتی جایی کار می کنی تا ابد آنجا بمانی. بالاخره یک روز باید بروی و ناراحتی هم نبود. اما یک مقدار دیر به من اعلام کردند و زمان نقل و انتقالات را از دست دادم و از این بابت ناراحت بودم. قسمت این بود که به آلومینیوم اراک رفتم و الان هم از این انتخاب خوشحالم.

هافبک سابق پرسپولیس که پیش از این در گفتگویی اعلام کرده بود دوست ندارد درباره ماجرای جدایی از پرسپولیس و اتفاقاتی که بین او و یحیی گل محمدی و مهدی رسول پناه افتاده توضیحی بدهد، در این خصوص اینطور توضیح داد: دوست ندارم به این حواشی دامن بزنم و بازگو کنم و دوست دارم خود مردم قضاوت کنند و خودشان بالا پایین کنند و ببینند ماجرا به چه شکلی بود. من ناراحتی ام از نظر فنی نبود و بیشتر به خاطر اتفاقاتی که از نظر شخصیتی و رفتاری در آن مقطع افتاد، بود.

ربیع خواه درباره شکل گیری صفت تیم خاص برای پرسپولیس گفت: خودم چهار سال در آن تیم بودم و نمی خواهم از دید بازیکنی که قبلا در پرسپولیس بوده صحبت کنم، فقط از نظر کسی که در فوتبال بوده باید توضیح بدهم. باید بگویم که در هر شغل و کاری وقتی چند سال پشت هم موفقیت کسب می کنی خیلی ها به دنبال زیر سوال بردن آن هستند و نمی خواهند موفقیتت تکرار شود و به این خاطر یک سری حرف ها و جملات مثل همین تیم خاص را می گویند. نه، اینجوری نیست و کسانی که این حرف را می زنند می خواهند ضعف خودشان را پوشش بدهند و بهتر است به جای این حرف ها بیشتر تلاش کنند و تلاش کسان دیگر را زیر سوال نبرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز