خبرگزاری کار ایران

محمدی: نیازی نیست برخی به غفوری درس اخلاق بدهند / عده‌ای به دنبال تخریب استقلال هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۰۰۲

بازیکن سابق تیم استقلال تهران می‌گوید فشارها روی کاپیتان این تیم موجب عدم تمرکز او در بازی برابر نساجی بود.

محمد محمدی در گفتگو با ایلنا درخصوص شرایط آبی پوشان پس از بازی با نساجی مازندران گفت: استقلال تیم بهتری نسبت به نساجی بود. بازیکنان نساجی تلاش می‌کردند تا بتوانند با کسب یک امتیاز تهران را ترک کنند. مسلما به دنبال بازی دفاعی بودند تا بخواهند. روی ضدحملات گلزنی کنند و همین باعث شد که خیلی جمع بازی کنند. ما خیلی پاسکاری کردیم و به دنبال روزنه بودیم تا گلزنی کنیم که این مهم بالاخره در دقایق پایانی اتفاق افتاد و با ضربه فرشید اسماعیلی گلزنی کردیم.

او درباره پنالتی از دست رفته قایدی همچنین گفت: قایدی مسلما درس خوبی از این پنالتی گرفت. اگر قرار است پنالتی بزند آن هم در این دقایق حساس، نباید ریسکی این کار را انجام بدهد. قایدی حالا برای بازی‌های بعدی تجربه دارد که از هر فرصت کوچک هم برای گلزنی به راحتی نگذرد و مطمئنا خودش بهتر از همه ما می‌داند که دیگر نباید اینطور موقعیت از دست بدهد، حتی اگر از حریف جلو افتاده باشیم.

سنگربان سابق استقلال درباره رفتار وریا غفوری در بازی با نساجی هم عنوان کرد: ما همه می‌دانیم که وریا چه بازیکنی است و اینکه انتظار نمی‌رود یک کاپیتان کم طاقت باشد اما باید دید که چه چیزی او را به این اندازه عصبانی کرده. مشخص شد که بی محلی‌ها اعصاب او را تحت فشار گذاشته و انتقادات و شرایطی که تیم تجربه می‌کند که مزید بر علت است.

او ادامه داد: بله، کاپیتان تیم باید صبور باشد و با مشکلات مدارا کند اما هر انسانی هم یک آستانه صبر و تحملی دارد. غفوری خودش می‌داند که باید چگونه رفتار کند و نیازی نیست که برخی به او درس اخلاق بدهند چون او در شرایط بسیار سختی کنار این تیم بوده و تعصبش را هم اثبات کرده است.

بازیکن اسبق استقلال با اشاره به افشای قرارداد کاپیتان آبی پوشان اضافه کرد: مشخص است که عده‌ای به دنبال تخریب استقلال هستند و بدشان هم نمی‌آید که از هر جریانی استفاده کنند تا بازیکنان را هم بدنام کنند. هواداران باید فقط تنها حامی تیم باشند تا افرادی که به دنبال مقاصد شوم هستند به اهدافشان نرسند.

او درخصوص اعتراض هواداران مقابل باشگاه هم گفت: مدیریت باشگاه طی سال‌های اخیر روند معیوبی داشته و همیشه شکایت‌ها و بدهی‌ها برای تیم دردسرساز شده است. هواداران حق دارند به عدم فراهم بودن حتی یک زمین تمرین مناسب اعتراض داشته باشند چون همین مسأله روی روند تیم تاثیرگذار است. اگر صحبت‌های هواداران مورد توجه قرار بگیرد و شرایط مهیا باشد آنها دلیلی ندارند که معترض باشند، پس حق آنهاست که خواهان رسیدگی به شرایط تیم باشند.

محمدی همینطور درباره بازی برابر سپاهان اصفهان هم گفت: دیدار با سپاهان برای آبی پوشان شش امتیاز دارد. آنها می‌توانند با پیروزی در این دیدار هم فاصله خود را با سپاهان زیاد کرده و هم همچنان صدرنشین باقی بمانند. امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کنند تا روز به روز به اهدافشان نزدیک شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز