خبرگزاری کار ایران

ناکامی بزرگ در جم

ماجرای این روزهای پارس جنوبی؛ جیب خالی، پُز عالی!

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۰۹۸

باشگاه پارس جنوبی جم در شرایط مساعدی به سر نمی‌برد و مشکلات حاضر در این تیم، سر به فلک کشیده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، درحالی‌که تیم پارس جنوبی تا هفته نهم رقابت‌های لیگ یک در جمع مدعیان قرار داشت، چند هفته‌ایست که رنگ خوشی نمی‌بیند و علت این موضوع نیز، مشکلات عدیده‌ایست که گریبان این تیم را گرفته است.

جدای از وجود مشکلات مالی در این باشگاه پر سرمایه، مشکلات عدیده و ابتدایی در این تیم وجود دارد که حتی این مشکلات در تیم‌های لیگ‌های پائین‌تر نیز یافت نمی‌شود. از کمبود البسه و امکانات پزشکی گرفته تا بازگشت تمرینات این تیم به جم و کیفیت پائین وعده‌های غذایی. جدای از این مسائل درون تیمی، این باشگاه بدهی‌های فراوانی نیز به اقشار مختلف جامعه دارد که این موضوع، سبب شده تا تمرکز از کادرفنی و بازیکنان پارس جنوبی گرفته شود.

گرچه پیش از آغاز رقابت‌های لیگ یک، مدیران باشگاه پارس جنوبی با صحبت‌های امیدوارکننده خود، نشان از عظم جدی برای بازگشت این تیم به لیگ برتر می‌دادند، اما در عمل چنین چیزی ثابت نشده است و ماجرا آنقدر در باشگاه پارس جنوبی بهم ریخته شده است، که رضائیان مدیرعامل این باشگاه، مدت‌هاست که در تمرینات این تیم حاضر نمی‌شود و مشخص نیست چه آینده‌ای در انتظار این تیم پر سرمایه و پر هوادار است.

محمد نصرتی سرمربی این فصل پارس جنوبی که فصل گذشته در گل ریحان نتایج فوق العاده‌ای کسب کرده بود و حتی این تیم را به قهرمانی نیم فصل رقابت‌های لیگ یک نیز رسانده بود و به دلیل عدم تعهدات مالی باشگاه، از گل ریحان جدا شده بود، در این فصل نیز در ابتدای لیگ نتایج درخشانی گرفت، اما شرایط نامطلوب بیرونی باشگاه سبب شده تا چند هفته‌ای از برد دور شوند. باید دید مدیران پارس جنوبی به مشکلات عدیده باشگاه ورود می‌کنند و در جهت رفع آن قدم برخواهند داشت و از این آبروریزی بزرگ جلوگیری خواهند کرد یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز