خبرگزاری کار ایران

حسین ساکی در گفتگو با ایلنا:

مطمئنم صنعت نفت سهمیه آسیایی را کسب می‌کند/ پورموسوی کار با تیم‌های خوزستانی را بلد است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۳۵۰

مدافع صنعت نفت گفت: من مطمئنم با این روند صنعت نفت قطعا سهمیه آسیایی را خواهد گرفت که این کمترین خواسته ماست.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چاچروب هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر دو تیم مس رفسنجان و صنعت نفت آبادان در حالی به تساوی بدون گل رسیدند که نفتی ها نسبت به میزبانی مسی‌ها اعتراض داشتند. حسین ساکی مدافع این تیم در خصوص بازی با مس به خبرنگار ورزشی ما گفت: ما ابتدا خواستیم در رفسنجان اقامت کنیم اما  به ما هتل ندادند. سپس مجبور شدیم راهی کرمان شویم تا در این شهر اقامت کنیم. قبل بازی نیز تا با اتوبوس راهی رفسنجان شویم مسیر کمی طولانی بود و خیلی اذیت شدیم. بازی در چمن مصنوعی به خودی خود سخت است و از طرفی شرایط جوی و وزش باد شدید کار را برای ما سخت و سخت تر کرد و نتوانستیم بازی که همیشه انجام می‌دادیم را ارائه دهیم. 

وی در خصوص اخراج شدنش در این بازی گفت: هر دو کارتی که در این دیدار گرفتم سختگیرانه بود و دارو می‌توانست حداقل چون من یک کارت داشتم می‌توانست کارت دوم را ندهد و مرا اخراج نکند اما به هرحال همه چیز دیگر تمام شده و ما به بازی‌های بعدی خود فکر میکنیم. 

مدافع نفتی‌ها در مورد سفر فرسایشی این تیم به کرمان بیان کرد: ما 5 روز در راه رفت و برگشت بودیم و بعد از 6 ساعت از کرمان به آبادان رسیدیم. اقامت در کرمان و شرایط جوی و چمن مصنوعی توان ما را گرفت و تیم سرحال نبود و نتوانست نتیجه لازم را بگیرد. اگر روز خوب حامد فلاح زاده نبود از مس شکست میخوردیم.

ساکی علی رغم اینکه بازی بعدی صنعت نفت را از دست داد در مورد بازی بعدی این تیم و دربی خوزستان، اظهار داشت: متاسفانه در این بازی نمی‌توانم در خدمت تیم باشم. این بازی با توجه به اینکه دربی است حساسیت قابل توجه‌ای دارد و از طرفی جایگاه دو تیم در جدول حساسیت این بازی را دوچندان کرده است. امیدوار هستم با کمک خدا و تلاش بازیکنان در این بازی خانگی پیروز شویم.

وی در خصوص عملکرد درخشان صنعت نفت با توجه به شرایط این تیم در ابتدای فصل ، گفت:  خدا را شکر اکنون در رده دوم قرار داریم و وضعیتمان خیلی خوب است.  من مطمئن هستم با این روند صنعت نفت قطعا سهمیه آسیایی را خواهد گرفت که این کمترین خواسته ما می‌باشد. 

حسین ساکی در مورد مصدومان پر تعداد این تیم نیز گفت: متاسفانه در بازی  با نساجی با توجه به چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی 4 بازیکن ما مصدوم شدند که هنوز نتوانستند به تیم اضافه شوند. عبدالله ناصری بازی با سپاهان را هم با مصدومیت بازی کرد که  متاسفانه باز مصدوم شد.  به همین دلیل کادر فنی در بازی با مس نیز  به 3 بازیکن استراحت داد و تمرینات تیم دو روز تعطیل شد.

او در پایان درخصوص تجربه کار با سیروس پورموسوی گفت: ایشان با توجه به اینکه اهل خوزستان هستند و در این استان سال‌های سال است مشغول به کار  هستند به خوبی می‌توانند با بازیکنان بومی و تیم‌های بومی کار کنند و نتیجه بگیرند. از طرفی نیز ایشان مربی با دانشی نیز هستند و توانستند روزهای خوبی را برای ما و مردم آبادان رقم بزنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز