خبرگزاری کار ایران

اخباری: روی به تجربه بودن گل خوردیم / گویش و نگرش داورن بین تیم‌های شهرستانی و تیم‌های بزرگ متفاوت است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۸۷۵

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز درخصوص شکست شاگردانش مقابل پرسپولیس تهران صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، تیم ماشین سازی تبریز در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال مقابل پرسپولیس تهران به میدان رفت و دو بر یک شکست خورد.

سعید اخباری درباره بازی گفت: خیلی برای ما این گل ناراحت کننده بود. همه روزنه‌ها را بستیم و یک گل مشکوک به آفساید دریافت کردیم. بعد از گل بهم ریختیم اما با تغییر سیستم به بازی برگشتیم. پرسپولیس اولین بار بود که می‌دیدم روی بازی مستقیم و از توپ‌ها بلند استفاده می‌کرد. توپی که بیرون رفت و بازیکن مصدوم شد، پرسپولیسی‌ها بازی کردند و همان را گل زدند که نمی‌توان از نظر قانونی ایراد گرفت ولی بازیکنان انتظار داشتند روی فیرپلی توپ را به ما بدهند. در لحظات پایانی تعویض هم داشتیم که متاسفانه بازیکنان تعویضی ما روی این دقایق به ما کمک نکردند.

محمدسعید اخباری در نشست خبری این بازی اظهار داشت: عرض تسلیت مجدد برای درگذشت مهرداد میناوند عزیز. ما بازی را نسبتا خوب شروع کردیم و می دانستیم که چه می خواهیم. پرسپولیس تیم باتجربه ای است و شما روی یک اشتباه متضرر می شوید. روی یک صحنه مشکوک به آفساید گل دریافت کردیم و در نیمه دوم با تغییر سیستم سعی داشتیم به بازی برگردیم که فکر می کنم موفق بودیم. موقعیت ایجاد کردیم و به گل هم رسیدیم اما روی یک بی تجربگی بازیکن ما تیم را بیرون زد و همان شروع مجدد باعث شد گل دوم را دریافت کنیم. خیلی ناراحتیم و باید برای بازی های بعدی تلاش کنیم.

سرمربی ماشین سازی درخصوص اعتراضات در پایان بازی گفت: این اعتراض طبیعی است و بین بازیکنان است، کمتر از سوی نیمکت ما بود. روی این چند هفته ای که با تیم های مختلف بازی داشتیم رفتار تیم ها با تیم های شهرستانی و تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس متفاوت بود. روی خطاها نگرش و گویش‌شان فرق دارد. ما اعتراضی نداشتیم و اعتراضات به این بود که در دقیقه آخر روی یک صحنه بازیکنان انتظار فیرپلی داشتند که بازیکنان پرسپولیس همان توپ را بازی کردند و گل زدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز