خبرگزاری کار ایران

مهدی‌زاده: ملوان به لیگ برمی‌گردد/ بدشانسی دست از سر ما برنمی‌دارد!

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۲۹۶

مدافع تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: هواداران ملوان فوتبال فهم‌ترین هواداران ایران هستند اما از آنها می‌خواهم صبور باشند و فقط تیم را حمایت کنند.

سید احمد مهدی‌زاده مدافع تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص بازی با شهرداری آستارا گفت: بازی یکطرفه‌ای بود. روی توپ‌های لو رفته ما، حریف ضدحمله زد و موفق شد دو بار دروازه ما را باز کند. آنها عقب رفته بودند و به ضدحمله دلخوش کرده بودند که موفق نیز شدند. هرچه زدیم به درب بسته خوردیم و نتوانستیم در این بازی امتیازی کسب کنیم.

وی درخصوص آخرین شرایط ملوان در هفته‌های جاری نیز گفت: شرایط مساعد است. ما در اکثر بازی‌ها فوتبال خیلی زیبایی را به نمایش می‌گذاریم اما بدشانسی سبب شده تا ما نتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم. اگر بدشانسی و بداقبالی دست از سر تیم ما بردارد، با اختلاف در صدر جدول قرار می‌گیریم.

مهدی‌زاده در پاسخ به این سئوال که برخی هواداران انتقاداتی نسبت به نتایج دو هفته اخیر این تیم دارند نیز توضیح داد: هواداران ملوان فوتبال فهم‌ترین هواداران ایران هستند. درک آنها نسبت به مسائل فنی بسیار بالاست و یک کارشناس درجه یک هستند. ملوان مثل همه تیم‌ها نقاط ضعف و قدرت دارد اما انتظار ما از هواداران این است که به بازیکنان جوان تیم فرصت دهند و به ما اعتماد کنند. بهترین‌های لیگ یک در ملوان دور هم جمع شده‌اند تا این تیم را لیگ برتری کنند پس لازمه رسیدن به این هدف، صبر و حمایت است.

مدافع ملوان در خاتمه اظهار داشت: یقین دارم ملوان به لیگ برمی‌گردد. فاصله چندانی با صدر جدول نداریم و با یک برد دلچسب، می‌توانیم دوباره در جمع مدعیان قرار بگیریم. حمایت باشگاه از کادرفنی و بازیکنان فوق العاده است و امیدوارم هواداران ملوان نیز همچون گذشته، از باشگاه حمایت کنند زیرا این ملوان، پتانسیل بازگشت به لیگ برتر را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز