خبرگزاری کار ایران

صادقی: تصمیمات مشکوک داوری در نتیجه بازی تاثیرگذار بود/ قضاوت را بر عهده کارشناسان داوری می‌گذارم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۲۸۸

سرمربی تیم سایپا از شکست مقابل گل گهر صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم صادقی در نشست خبری بعد از بازی با گل گهر در خصوص این دیدار اظهار داشت: در مجموع بازی خیلی خوب بود مخصوصاً از جانب تیم خودمان که کاملا توانستیم تیم گل گهر را کنترل کنیم. در نیمه اول ما بهتر بازی کردیم و مالک زمین بودیم، البته روی چند ضربه ایستگاهی و اوت دستی تیم گل گهر به موقعیت رسید ولی در مجموع نیمه اول در اختیار ما نبود. در کل در این نیمه تیم ها ضربه چندانی در چارچوب نداشتند.

وی افزود: در نیمه دوم بعضی مواقع تیم حریف موقعیت ایجاد می کرد و بعضی مواقع هم تیم ما. قبل از اخراج بازیکن ما، فکر می کنم تیم ما خوب بازی می کرد و به بازی مسلط بودیم. بعد از اخراج، روی دو ضربه ایستگاهی توانستند موقعیت ایجاد کرده و از روی یکی به گل برسند. این ها جزو حرفه ای گری فوتبال است و تیم آنها حرفه ای تر و بازیکنان باتجربه تری داشت و توانستند از روی ضربه ایستگاهی به گل رسیدند.

مربی سایپا در ادامه گفت: بعد از گل، تعویض هایی برای هجومی تر کردن انجام دادیم و موقعیت هایی ایجاد کردیم اما متاسفانه به گل نرسیدیم. من صحنه اخراج را دیدم اما واگذار می کنم به کارشناسان داوری که نظر بدهند که اخطار دوم بازیکن ما و عدم اعلام پنالتی صحیح بود یا خیر؟ این صحنه در جریان بازی خیلی تاثیرگذار بود. من فقط در مورد آقای قلعه نویی صحبت نکردم و از سه هفته است که می گویم که بعضی از نیمکت ها اعتراض ها یا مصاحبه هایی انجام می دهند که داور را تحت تاثیر قرار می دهد.

صادقی در مورد مسائل داوری اظهار داشت: امروز اما اعتراض خاصی از سوی دو نیمکت نبود اما اخراج بازیکن ما نتیجه بازی را تعیین کرد امیدوارم که داور در این صحنه درست قضاوت کرده باشد. نظر من این است که بهتر بود در پایان نیم فصل ضرر و سود تیم ها از داوری مورد بررسی قرار بگیرد. وقتی قبل از بازی با ما در مورد یک تیمی کارشناسی می شود و اشتباهات داوری مورد بررسی قرار می گیرد، شاید تاثیر گذار باشد. فقط هم این هفته نبود و هفته های گذشته هم این اتفاقات در مورد تیم ما رخ داد. تیم ما تماشاگر چندانی ندارد و اگر داوری در مورد ما اشتباه کند شاید اتفاق خاصی رخ ندهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز