خبرگزاری کار ایران

کیانی: جایگاه آرمان گهر اینجای جدول نیست/ بیشتر از گلزنی، به فکر موفقیت تیم هستم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۲۷۱

مهاجم تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان گفت: دو موقعیت خیلی خوب را تبدیل به گل نکردیم تا اینکه مس از تک موقعیت خود به گل برسد.

اسماعیل کیانی مهاجم تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص بازی با مس کرمان گفت: بازی به گونه‌ای بود که هر دو تیم می‌توانستند برنده بازی باشند. ما از موقعیت‌های خیلی خوبمان استفاده نکردیم و حریف از تک موقعیت خود به خوبی استفاده کرد و توانستند به گل برسند و در دقایق پایانی نیز توانستند از گل زده خود محافظت کنند و بازی را ببرند.

وی درخصوص داوری این دیدار که حرف و حدیث‌های فراوانی نیز داشت، توضیح داد: آقای ترابیان داور باتجربه و لیگ برتری فوتبال ایران است ولی در صحنه‌هایی واقعا اشتباه فاحش داشتند. نمی‌دانم چرا ولی خب می‌توانست خیلی بهتر از این‌ها سوت بزند.

کیانی درخصوص عملکرد متوسط خود در این فصل نیز اشاره داشت: من بازیکنی هستم که در هر بازی تمام توان خودم را می‌گذارم بخاطر اینکه تیمم برنده شود و بعد، به دنبال گلزنی خودم هستم. در هر بازی، بیشتر در اختیار تیم بودم و سعی کردم در بازی‌سازی، خسته کردن مدافعان حریف و راه‌انداختن وینگرهای تیم بیشتر کمک کنم. مطمئن باشید که در هفته‌های آینده آمار گلزنی‌ام نیز بهتر خواهد شد.

وی درخصوص حضور تعداد زیادی از هواداران مس در جایگاه ویژه نیز توضیح داد: نسبت به محدودیت‌هایی که فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود، واقعا تعداد زیادی تماشاگر در جایگاه vip ورزشگاه حضور داشتند. ما در بازی‌های خانگی‌مان کمتر از ۲۰ نفر در جایگاه حضور دارند ولی در بازی با مس حداقل ۱۰۰ نفر در جایگاه vip حضور داشتند.

مهاجم آرمان گهر در خاتمه افزود: باشگاه آرمان گهر درست است که اکنون در جایگاه سیزدهم جدول حضور دارد اما مطمئن باشید که در هفته‌های آینده بیشتر از این تیم خواهید شنید. گرچه آرمان گهر باشگاه نوپایی است، اما جایگاه تیم در ادامه لیگ خیلی بهتر از این خواهد شد چون تیم ما بازیکنان باکیفیت و خیلی خوبی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز