خبرگزاری کار ایران

اکبر صادقی در گفتگو با ایلنا:

تیم‌های مدعی‌تر از ما بیشتر خرج کردند ولی ناکام هستند/ روزهای خوب شهرخودرو با رحمتی از راه می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۹۹۰

کاپیتان شهرخودرو گفت: پرسپولیس بعد از فینال آسیا نتوانسته نتایج خوبی را کسب کند و روی این تیم فشار فراوانی است. وضعیت تیم ما نیز دقیقا به همین صورت است.

اکبر صادقی کاپیتان شهرخودرو در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص شرایط شهرخودرو در لیگ بیستم و انتقادات که به این تیم می‌شود، گفت: ما تغییرات فراوانی در این فصل داشته‌ایم و بازیکنان جوان زیادی به جمع ما اضافه شده‌اند و باید به آنها زمان داده شود تا بتوانند خود را ثابت کنند. این تیم با حضور مهدی رحمتی تیم نوپای است و امیدوار هستم در ادامه فصل بتوانیم نتیجه بگیریم.  تیم ما نمایشی خوبی از خود ارائه داده اما متاسفانه در زدن ضربات آخر کم دقت هستیم. اما به لطف خدا و دعای هواداران رفته رفته وضعیتمان بهتر می‌شود.

کاپیتان شهرخودرو در خصوص بازی این تیم با نفت مسجد سلیمان گفت: ما بازی را روی اشتباهات واگذار کردیم. فکر میکنم ما روی 2 توپ 3 گل خوردیم در حالی که بازی کامل در دست ما بود. اما این بازی تمام شده است و ما باید به فکر آینده باشیم و همه چیز را فراموش کنیم.

صادقی در مورد بازی این تیم با نساجی بیان کرد: نساجی با توجه به تغییرات و شرایطی که داشته انگیزه بالایی برای نتیجه گیری در این بازی دارد. با توجه به اینکه در خانه بازی داریم این می‌تواند برگ برنده ما در این دیدار باشد. با توجه به وضعیت خودمان در جدول و همچنین تمرینات انجام شده و تدابیر کادر فنی به دنبال 3 امتیاز این بازی خواهیم بود.

صادقی در خصوص تغییرات این تیم و عدم ثبات در ترکیب شهرخودرو بعد از 11 هفته بیان کرد: در این مورد سرمربی تیم باید پاسخگو باشد نه من. اما این تیم تغییرات زیادی داشته و بازیکنان جوانی به آن اضافه شده است و آهسته آهسته در حال شکل گرفتن می‌باشد و این پروسه برای هماهنگی هرچه بیشتر بازیکنان نیازمند زمان است. تمام تمرکز مهدی رحمتی نیز این است که بتواند به یک ترکیب ثابت برسد. بازیکنانی نیز که با نظر ایشان جذب شده‌اند در تیم‌های سابق خود جز بهترین بازیکنان بوده‌اند و باید زمان داد تا خود را ثابت کنند.

صادقی در خصوص حواشی ایجاد شده در هفته های اخیر برای شهرخودرو اظهار داشت: قطعا هیچ تیمی بدون حاشیه نخواهد بود. تیم های که هواداران زیادی دارند و مدعی هستند بیشتر از ما خرج کردند و بازیکنان با کیفیتی را به خدمت گرفتند دچار حاشیه هستند و برخی نیز نتوانستند نتایج لازم را کسب کنند. پرسپولیس بعد از فینال آسیا نتوانسته نتایج خوبی را کسب کند و روی این تیم فشار فراوانی است. وضعیت تیم ما نیز دقیقا به همین صورت است. اما فکر نمیکنم حاشیه ای که برای ما به وجود آوردند برای آنها پیش آمده باشد. فقط ما باید صبور باشیم و به این تیم زمان بدهیم و مطمئن باشیم همه چیز حل خواهد شد. 

کاپیتان شهرخودرو در مورد اختلافات پیش آمده بین مدیران این تیم و هیات فوتبال مشهد گفت: این حواشی و صحبت ها به حیطه من مربوط نیست و من تمام تمرکز خود را روی بازی ها گذاشته‌ام و تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا بتوانم به موفقیت تیم کمک کنم. این حواشی نیز به مدیران تیم مربوط می‌شود که آقای حمیداوی و دوستان آن را برطرف خواهند کرد.

وی در پایان درباره آینده شهرخودرو بیان کرد: مهدی رحمتی یک برنامه 3 ساله را به مدیران تیم ارائه داده است و مطمئنا برای نتیجه گیری به زمان بیشتری نیاز است و قطعا روزهای خوب شهرخودرو با مهدی رحمتی از راه خواهد رسید. تمام تمرکز و تلاش ما نیز این است تا شهرخودرو به روزهای خوب خود باز گردد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز