خبرگزاری کار ایران

والیبال بانوان؛ سایپا برنده دوئل خودروسازان

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۵۲۶

تیم سایپا تهران با شکست پیکان به سومین برد متوالی خود در مرحله نهایی لیگ برتر بانوان دست یافت.

به گزارش ایلنا، نخستین روز هفته دوم مرحله نهایی بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران، امروز (شنبه) با دو دیدار در سالن فدراسیون پیگیری شد.

در دومین مسابقه امروز، خودروسازان لیگ برتر بانوان به مصاف یکدیگر رفتند که سایپا با شکست سه بر یک پیکان به سومین برد متوالی خود در این مرحله دست یافت تا با دیگر بر شایستگی خود برای کسب مقام قهرمانی سال 99 تاکید کند.

شاگردان میترا شعبانیان در ست دوم این مسابقه 25 بر 23 فاتح جدال خودروسازان شدند، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 14 و 25 بر 15 مغلوب سایپا شدند و با یک برد و سه امتیاز در رتبه سوم جدول این رقابت‌ها باقی ماندند.

هدیه صابری، نرگس افشین، لیلی توکلی و محبوبه زرنویس‌زاده به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری، قضاوت و نظارت بر دیدار دو تیم سایپا و پیکان را بر عهده داشتند که به مدت 133 طول کشید.

در نخستین مسابقه امروز نیز تیم ذوب‌آهن اصفهان سه بر صفر شهرداری قزوین را شکست داد و به دومین برد خود در این رقابت‌ها دست یافت.

جدول لیگ برتر والیبال بانوان در پایان روز نخست هفته دوم مرحله نهایی بدین شکل است:

والیبال بانوان؛ سایپا برنده دوئل خودروسازان

دو دیدار دیگر هفته دوم متمرکز مرحله نهایی لیگ برتر بانوان روز دوشنبه 29 بهمن‌ماه برگزار می‌شود که برنامه مسابقات و اسامی داوران و ناظران به قرار زیر است:

 

ساعت 14 و 30 دقیقه

پیکان تهران – شهرداری قزوین

داور اول: فرحناز قویدل، داور دوم: مرضیه ابراهیم‌زاده، ناظر فنی: اکرم ابن‌یمین و ناظر داوری: محبوبه زرنویس‌زاده


ساعت 17 و 30 دقیقه

سایپا تهران – ذوب‌آهن اصفهان

داور اول: ماندانا مطیعی، داور دوم: زهرا بشیری، ناظر فنی: اکرم ابن‌یمین و ناظر داوری: پریچهر غفاری

 

*هفته نخست متمرکز مرحله نهایی لیگ برتر بانوان 16 و 18 دی‌ماه با چهار دیدار برگزار شد و هفته سوم متمرکز هم در روزهای سه‌شنبه و پنج‌شنبه 7 و 9 بهمن‌ماه پیگیری خواهد شد تا رتبه‌بندی نهایی چهار تیم سایپا، پیکان، ذوب‌آهن و شهرداری قزوین مشخص شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز