خبرگزاری کار ایران

حیدری: گل محمدی‌ هرچه بگوید حق دارد/ رسول پناه دیگر چه بلایی باید سر پرسپولیس بیاورد که وزیر برکنارش کند؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۴۴۳

پیشکسوت پرسپولیس از مواضع سرمربی این تیم حمایت و علیه عضو هیات مدیره این باشگاه موضع‌گیری کرد.

سپهر حیدری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دربی پایتخت اظهار داشت: بازی خیلی خوب و جذابی بود و فکر می‌کنم همه از دیدن آن لذت بردند. استقلال در این بازی خیلی زود به گل رسید و پرسپولیس روی آن صحنه غافلگیر شد و اگر چند دقیقه از بازی می‌گذشت و گل نمی‌خورد دیگر استقلال به این راحتی نمی‌توانست به گل برسد. استقلال بعد از رسیدن به گل پرس سنگین از بالای زمین را در دستور کار قرار داد تا مانع بازیسازی پرسپولیس شود و با توجه به اینکه بلند کردن توپ از روی زمین در برنامه های سرخپوشان نیست از همین رو برای رسیدن به دروازه استقلال به مشکل خوردند.

وی افزود: استقلال بین دو نیمه یک تعویض اشباه انجام داد و آمدن دیاباته به زمین به جای احمد موسوی باعث شد فضا برای حرکت بازیکنان پرسپولیس باز شود و گل‌محمدی هم به خوبی از این ضعف استفاده کرد و دیدید که در نیمه دوم چندین و چند موقعیت روی دروازه استقلال ایجاد شد و اگر از فرصت ها استفاده می‌شد این تیم می‌توانست با اختلاف زیاد یک برد پرگل بدست بیاورد.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: بعد از گل دوم پرسپولیس استقلالی ها سعی داشتند با ارسال توپ بلند برای دیاباته از او استفاده کنند و این موضوع باعث شد مدافعان کناری تیم برای کنترل وارد محوطه جریمه شوند و این موضوع فضا را برای مهدی قایدی در حرکت از کناره ها باز کرد و از همین نقطه هم به گل دوم رسیدند.

حیدری در مورد استفاده همزمان از نوراللهی، کامیابی‌نیا و سرلک برای دومین بازی پیاپی در ترکیب هم گفت: به نظرم این چینش جواب داده است که در بازی با سپاهان آزمایش شده و در بازی با استقلال مورد استفاده قرار گرفت. احمد نوراللهی به عنوان هافبک دفاعی در این سیستم حضور ندارد و نقش مهاجم کاذب را ایفا می‌کند و دیدید که چقدر موقعیت خلق کرد و اکثر موقعیت‌ها هم با استفاده از خلاقیت فردی او صورت گرفت. به نظرم حمله به نوراللهی کار اشتباهی است و نباید او و توانایی‌هایش را زیر سوال برد.

وی در مورد صحبت های یحیی گل‌محمدی علیه رسول پناه پس از پایان بازی هم توضیح داد: من کاملاً به یحی گل‌محمدی حق می‌دهم و هر چه بگوید واقعاً حق دارد. دیگر خسته شدیم از بس در مورد رسول پناه صحبت کردیم و هیچ اتفاقی نیافتاد. واقعاً یک نفر باید دیگر چه بلایی بر سر تیم بیاورد که او را برکنار کنند؟ شما نگاه کنید چه مهره‌هایی از پرسپولیس جدا شدند ولی هنوز این تیم مدعی اول قهرمانی است و به امید خدا 2 هفته زودتر از پایان لیگ قهرمان می‌شود ولی وقتی بعد از این همه اتفاقات رسول پناه از جایش تکان نمی‌خورد آدم واقعاً به این نتیجه می‌رسد که حضور او فقط برای یک نفر مهم است و آن شخص وزیر ورزش است که نسبت به خواسته مردم و هواداران و منافع تیم بی توجه است.

حیدری در مورد وضعیت ذوب آهن هم گفت: ذوب آهن کیفیت فوتبالی خوبی ارائه می‌دهد ولی بدشانسی و ناداوری باعث شده نتوانند نتیجه بگیرند و این تداوم در نتیجه نگرفتن به تیم استرس منتقل کرده است و هرچه جلوتر می‌روند این موضوع بدتر خواهد شد. من در زمان حضور خودم در ذوب آهن هم در یک مقطع به چنین مشکلی خوردیم و این موضوع را با تمام وجود درک می‌کنم. به نظرم باید از رحمان رضایی حمایت شود و به او فرصت داد چرا که تیم مشکل فنی ندارد و خوب بازی می‌کند و با کسب اولین پیروزی فشار از روی تیم برداشته خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز