خبرگزاری کار ایران

همه من را می‌شناسند و می‌دانند انتقاداتم به خاطر گرفتن جای رحمان رضایی نیست

رجب‌زاده: اگر ذوب آهن زودتر فکری به حال نتایج نکند دیگر جای جبران نیست/ سپاهان و ذوب آهن خانه امثال من و محرم است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۱۸۷

پیشکسوت ذوب آهن از کادرفنی و نتایج این تیم انتقاد کرد.

مهدی رجب‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای ذوب آهن اظهار داشت: ذوب آهن ابتدای فصل تعدادی از بازیکنانش را از دست داد که اکثر آنها در نتیجه مشکلات مالی و بندهایی که در قراردادشان بود جدا شدند ولی طبق چیزی که شنیدم اکثر خواسته‌های کادرفنی برآورده شد و بازیکنانی که نیاز داشتند جذب شد و تیم خوبی تشکل شده است.

وی افزود: متاسفانه چیزی که ما تا امروز دیدیم شرایط خوبی در ذوب آهن وجود نداشته و مشکلات فنی زیادی در تیم دیده می‌شود. ذوب آهن از قدیم به عنوان بارسلونای کوچک معروف بوده و سبکی که بازی می‌کرد نمونه‌ کوچک‌ شده‌ای از تیکی‌تاکا بود ولی امروز اثری از این موضوع در تیم دیده نمی‌شود و متاسفانه ذوب آهن نه از لحاظ نتیجه‌گیری نه از لحاظ فنی شرایط خوبی ندارد و کار به جایی رسیده که از 9 بازی فقط 6 امتیاز کسب شده و در رتبه پانزدهم جدول قرار داریم و خدا را شکر که نساجی این بازی باخت و اگر برده بود فاصله به 5 امتیاز می‌رسید و دیگر رسیدن به آنها کار سختی می‌شد. تقریباً یک سوم مسابقات رد شده است و اگر این وضعیت چند هفته دیگر ادامه پیدا کند فاصله تیم‌ها زیاد شده و دیگر فرصتی برای جبران نمی‌ماند و باید هرچه سریع‌تر فکری برای این موضوع شود.

پیشکسوت ذوب آهن در مورد اینکه مشکلات داوری عامل اصلی نتیجه نگرفتن ذوب آهن قلمداد می‌شود گفت: این موضوع را قبول دارم که مشکلات داوری هم وجود داشته است. این مشکلات برای همه تیم ها وجود داشته و اگر دقت کنید تمام تیم‌ها به نوعی از داوری شاکی هستند و حالا این موضوع در مورد ذوب آهن بیشتر نمود داشته است ولی مشکلات داوری نباید روی ضعف های فنی تیم سرپوش بگذارد. چیزی که ما می‌بینیم تیم برنامه‌ای برای رسیدن به گل اول یا مثلا دفاع از برتری یا موقع دریافت گل ندارد و بازیکنان بر اساس خلاقیت فردی موقعیت می‌سازند. میلاد جهانی یک به یک برمی‌دارد و موقعیت می‌سازد یا علی دشتی و محمدی‌مهر روی مهارت فردی کاری انجام می‌دهند.

رجب‌زاده در مورد اینکه برخی نتایج ذوب آهن هم خوب بودند توضیح داد: بله به طور مجزا بخواهیم نگاه کنیم شاید برخی نتایج مثل تساوی مقابل پرسپولیس در آزادی یا تساوی مقابل استقلال نتایج خوبی بودند ولی ما داریم کلی نگاه می‌کنیم و خوب و بد یک مجموعه را باید کنار هم دید که در مجموع ذوب آهن نتایج خوبی نگرفته است.

پیکشوت ذوب آهن در مورد اینکه مشکلات تیم از مدیریت است یا کادرفنی هم خاطرنشان کرد: در یک مقطع آقای محمدی به دلیل بیماری کمتر می‌توانست در باشگاه حاضر شود ولی خدا را شکر ایشان سلامتش را به دست آورد و چند وقتی است تمام وقت در باشگاه حاضر است و خدا را شکر مدیرعامل مثل پدر مجموعه است که حضورش خیلی تاثیر دارد. حضور امثال آقا رسول کربکندی هم در باشگاه می‌تواند مفید باشد و مشکل مدیریتی در مجموعه دیده نمی‌شود.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود انتقادش از عملکرد ذوب‌آهن به منزله چشم‌داشتن به نیمکت این تیم است گفت: همه من را در طول سال‌هایی که در فوتبال بودم می‌شناسند. من به ذوب آهن و فجر عشق می‌ورزم. فجر تیمی بود که باعث معرفی‌ام به فوتبال شد و ذوب آهن با واسطه سال‌های حضورم در این تیم باعث پیشرفتم شد و به این تیم و هوادارانش علاقه دارم. الان هم هفته دهم است و تا الان هیچ مصاحبه‌ای نکرده بودم. تمام بازی‌های ذوب آهن را رفتم استادیوم و اگر این حمایت نیست پس چکار باید می‌کردم؟ رحمان رضایی هم دوست خوب من است و آمده کار کند مثل مربیان جوان دیگر که روی کار آمدند ولی تفکراتش نتیجه بخش نبوده و اگر بخواهم سکوت کنم به ذوب آهن خیانت کردم. اگر من حرف نزنم پس چه کسی حرف بزند؟

پیشکسوت ذوب آهن ادامه داد: لیگ برتر جوری شده که باشگاه‌ها از نیروهای جوان و خاک خورده خودشان استفاده می‌کنند. باید از مجموعه سایپا تقدیر کرد که روی صادقی سرمایه‌گذاری کردند و نتیجه‌اش را هم خواهند دید. رحمتی در شهرخودرو، نکونام در فولاد، خطیبی در اراک و فکری در استقلال و محرم نویدکیا در سپاهان که هم از لحاظ سکونت همسایه ما است و هم از لحاظ تیمی همسایه هستیم. اتفاقا محرم قبل از رفتن به سپاهان با من صحبت کرده بود و گفت دنبالم هستند و به او گفتم اگر تو نروی پس چه کسی برود؟ اگر امثال من و محرم روی کار نیاییم پس چه کسی روی کار بیاید؟

رجب زاده در پایان گفت: هیچ وقت دوست ندارم ذوب آهن نتیجه نگیرد و امیدوارم مقابل آلومینیوم نتیجه خوبی بگیریم و تیم پیروز شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز