خبرگزاری کار ایران

بیانی: استقلال تیم کاملی است و نیاز به جذب بازیکن جدید ندارد/ هوادار سرمربی خارجی خواست پس باید از او حمایت کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۴۵۳

پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت این تیم در نقل و انتقالات صحبت کرد.

شاهرخ بیانی، در گفتگو با ایلنا با اشاره به حضور ساپینتو، سرمربی پرتغالی روی نیمکت این تیم اظهار داشت: پروسه انتخاب سرمربی استقلال داشت طولانی می‌شد و این به ضرر تیم بود ولی در مجموع کادر مدیریتی انتخاب خوبی داشت و فکر می‌کنم ساپینتو با توجه به کارنامه و تجربه بین المللی خودش مربی مناسبی برای استقلال است. حضور مربی خارجی در فوتبال ایران شرایط خاص خودش را دارد و ممکن است تغییرات در شیوه بازی و مسایلی از این دست باعث شود در ابتدا نتایج دلخواه هواداران کسب نشود و اگر اینطور شد از هواداران استقلال خواهشمندم به کادرفنی فرصت دهند و مجموعه را تحت فشار قرار ندهند تا تیم روی روال نتیجه گیری برگردد. سرمربی خارجی خواسته خود هوادار بود و باید پای خواسته شان بایستند. 

وی در مورد وضعیت نقل و انتقالات استقلال گفت: معمولاً تیمی که قهرمان شده و نتایج خوبی کسب کرده نیاز به تغییرات گسترده ندارد مگر اینکه کادرفنی چنین تشخیصی دهد. اگر استقلال بتواند نفرات حال حاضر خودش را حفظ کند نهایتاً با جذب ۱-۲ بازیکن تقویت می‌شود و تیم کاملی خواهد بود.

پیشکسوت استقلال در مورد جدایی دانشگر و جذب میرزایی و حامدی‌فر عنوان کرد: دانشگر بازیکن خوبی بود و حیف شد استقلال آن را از دست داد و حالا باید یک مدافع جایگزین او شود و کار سختی است. دو بازیکنی که جذب شدند هم نفرات با کیفیتی هستند و می‌توانند عملکرد مفیدی داشته باشند. 

بیانی در مورد وضعیت آبی‌های پایتخت در فصل آینده هم توضیح داد: استقلال تیم قدرتمندی است و همیشه باید مدعی قهرمانی باشد ولی تکرار قهرمانی کار سختی است و تا به حال برای استقلال اتفاق نیافتاده و امیدوارم این طلسم امسال بشکند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز