خبرگزاری کار ایران

ماجرای عجیب فوتبالیستی که بدون قرارداد بازی می‌کند!

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۲۰۰

بهترین بازیکن آرمان گهر سیرجان با این تیم قراداد حرفه ای ندارد و با حقوق کارمندی برای تیمش بازی می‌کند و می‌درخشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امیر محمودآبادی مهاجم آرمان گهر سیرجان که تا اینجای فصل ۳ گل زده و ۳ پاس گل داده، با حقوق کارمندی شرکت آرمان گهر فوتبال بازی می‌کند و از این موضوع راضی است. وی که فصل قبل نیز ۴ گل زد و ۱۰ پاس گل داد و یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود، امنیت شغلی را مهمترین دلیل تصمیمش مبنی بر ماندن در این شرایط می‌داند.

وی که سرنوشت عجیبی در فوتبال داشته اکنون و در ۳۱ سالگی حاضر به ریسک نیست و دوست ندارد با امضای قرارداد حرفه ای، امنیت شغلی اش را به خطر بیندازد؛  استخدام در شرکت آرمان‌گهر را برای آینده اش مهمتر می‌داند.

محمودآبادی در این باره می‌گوید: از رده جوانان در گل گهر بودم و ۵ سال نیز تیم بزرگسالان گل گهر را همراهی کردم تا اینکه در ۲۳ سالگی با تصمیم قاسم شهبا سرمربی وقت از گل گهر کنار رفتم. در مدتی که از گل گهر جدا شده بودم در تیم پیشکسوتان سیرجان بازی کردم و در تیم "تالار شمس" در لیگ استان فوتبالم را ادامه دادم.

وی افزود: برای امرار معاش مجبور به کار در آژانس تاکسی تلفنی هم شدم و شرایط سختی را سپری کردم تا اینکه به استخدام شرکت آرمان گهر درآمدم. شرکت آرمان گهر جایی است که بسیاری از فوتبالیست های سابق گل گهر در آنجا مشغول کار بودند. از الیاس نکونام تا مختار جمعه زاده، محمد شریف زاده و خیلی های دیگر که با حمایت مهندس هندیزی که خود از فوتبالی‌های سیرجان بود به استخدام شرکت در آمدند و تیم فوتبال آرمان گهر را تشکیل دادند.

محمودآبادی ادامه داد: کم کم با بازیکنان سابق گل گهر قدرت بیشتری گرفتیم و با دو قهرمانی در مسابقات کارگران زمینه خرید امتیاز لیگ سه فراهم شد. صعود از لیگ سه به دو و از دو به یک موفقیتی بود که با حمایت مهندس سلطانی مدیرعامل شرکت آرمان گهر، مهندس هندیزی مدیر عامل باشگاه و تلاش قاسم شهبا به دست آمد.

محمودآبادی در پاسخ به این پرسش که چرا به دنبال قرارداد حرفه ای نبوده ای گفت: بالا و پایین فوتبال برای من اینقدر زیاد بوده که خانواده‌ام مخالف جدا شدن از محل کارم هستند و حقوق ماهیانه کارگری را به قراداد حرفه ای ترجیح می‌دهند. اگر از استخدام شرکت خارج می‌شدم در سالهای اخیر سقف قرارداد آرمان گهر را می‌گرفتم اما تصمیم گرفتم امنیت شغلی و آینده را فدای قراردادهای یکی دو ساله نکنم. فعلا فوتبالم را با همین شرایط دنبال می‌کنم و به همین حقوق قانع هستم.

شایان ذکر است که برخی از اعضای کادر فنی و مدیریتی آرمان گهر نیز در استخدام شرکت آرمان گهر هستند و از قرارداد حرفه‌ای مرسوم در فوتبال بی‌بهره‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز