خبرگزاری کار ایران

در پی حواشی ایجاد شده در مشهد

مدیر ورزشگاه امام رضا(ع) : مشکل ما با شهرخودرو یک امضا بود/ رئیس هیات فوتبال نقشی در حل مشکل امروز نداشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۰۰۲

مجید مولایی گفت: متاسفانه مشکل ما با شهرخودرو امروز پرداخت پول نبود و تنها امضاء قراردادی بود که جلسه انعقاد آن قبلا با مالک باشگاه انجام شده بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، به دنبال اتفاقات امروز ورزشگاه امام رضا(ع) که با ممانعت از ورود شهرخودرو همراه شده بود، مجید مولایی مدیر این ورزشگاه به خبرنگار ما گفت: طی جلسه ابتدای فصل که با آقای حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو داشتیم قرار بر این شد که طی قراردادی 15بازی این فصل را از بازی‌های تیم میزبانی کنیم و برای هر بازی 100میلیون تومان در نظر گرفته شد. تمام توافقات نیز حاصل و مکتوب شد.

او ادامه داد: ما به هیچ عنوان درخواست پول نقد به صورت بازی به بازی نکردیم و خواستیم مثل یک بازیکن به این موضوع نگاه شود و هزینه ورزشگاه طی سه قسط یا حتی پنج قسط از سوی باشگاه واریز شود. قرارداد هم در نهایت تنظیم شد و باشگاه خواستار مرور آن شد برای امضاء نهایی شد اما از آن روز تا امروز هنوز امضاء آن انجام نشده است.

مولایی با تاکید بر اینکه شهرخودرو میزبانی دو بازی اول خود در ورزشگاه امام رضا(ع) را طی دو فقره چک تسویه کرده، گفت: مشکل ما عدم امضاء قرارداد کلی از سوی باشگاه و مشخص نبودن تکلیف دو بازی قبلی و این بازی با سایپا بود و اگر امروز چنین اتفاقاتی افتاد به این خاطر بود که ما در قبال موقوفه آستان قدس، وظیفه حفظ و حراست داریم و باید در این موضوع ورود می‌کردیم.

او تاکید کرد: تا جایی که بتوانیم به شهرخودرو کمک کرده و می‌کنیم و حتی ملزومات ضدعفونی ورزشگاه را خودمان تهیه کردیم. این ورزشگاه برای این درست شده که در آن فوتبال انجام شود اما هزینه‌های نگهداری آن زیاد است و باید محل تامین آن حتما مشخص و معین شود.

مدیر ورزشگاه امام رضا(ع) در پاسخ به این سئوال که تعهدات شهرخودرو نسبت به زمین تمرین شماره2 ورزشگاه انجام شده یا خیر؟ گفت: ما دراین زمینه هیچ مشکلی نداریم و باشگاه تمام پرداخت‌های متعهد شده خود را که به صورت 5 چک برای هر دو ماه بوده طبق توافق انجام داده و چک اول آنها هم در موعد خود پاس شده است.

او ادامه داد: تنها یک اختلاف 250میلیون تومانی بابت فصل گذشته برای پرداخت به ورزشگاه امام رضا(ع) میان شهرخودرو و هیات فوتبال مشهد طی توافقاتی که با هم داشته‌اند وجود دارد که باید این موضوع نیز حل شود.

مولایی حل شدن مشکل بازی توسط رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی را رد کرد و گفت: آقای اصولی وقتی وارد ورزشگاه شد که شهرخودرو در زمین در حال گرم کردن بود و هیچ وساطتی از جانب ایشان نبود. آقای رحمتی که خودشان از خادمان حضرت رضا(ع) هستند این مشکل را حل کردند ضمن اینکه باشگاه شهرخودرو نیز به صورت نقدی 80میلیون تومان را به حساب ورزشگاه واریز کرد.

وی در خاتمه متذکر شد: ما آماده هستیم از الان تا پایان فصل با باشگاه قرارداد ببندیم و باشگاه تا پایان فصل هر جور مایل است تسویه کند. همه‌ی حرف پول نیست بلکه انضباط کاری و به دنبال آن انضباط مالی مدنظر ماست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز