خبرگزاری کار ایران

فاضلی: از پرسپولیسی ها معذرت می خواهم/ باید با سه امتیاز از اهواز خارج می شدیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۹۵۹

سرمربی نساجی مازندران بابت صحبت های هفته گذشته خود در نشست خبری معذرت خواهی کرد.

به گزارش ایلنا، در هفته نهم لیگ برتر فوتبال، نساجی مازندران با نتیجه یک بر صفر مقابل فولاد خوزستان شکست خورد.

وحید فاضلی سرمربی نساجی مازندران بعد از این بازی در نشست خبری حاضر شد وبا اشاره به دیدار هفته اظهار داشت: من جمله ای در کنفرانس خبری بعد از بازی به کار بردم که باعث رنجش خاطر پرسپولیسی ها شد. به عنوان یک معلم وظیفه خودم می دانم اگر اشتباهی کردم، دلجویی و عذرخواهی کنم و به بازیکنانم حداقل این را یاد بدهم که اگر جایی اشتباه کردند، می توانند دلجویی کنند.

او در خصوص شکست مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: در ابتدا به تیم فولادخوزستان تبریک می گویم که می تواند مدعی قهرمانی باشد. بعد هم به بازیکنان خودم تبریک می گویم که بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشتند و هر چه در توان داشتند، نشان دادند. بازی خوبی ارائه کردیم ولی نتیجه بازی منصفانه نبود. فوتبال ورزش بی رحمی است. حداقل حق ما از این بازی کسب یک امتیاز بود و حتی باید با سه امتیاز از اهواز خارج می شدیم. ولی به تیم فولاد تبریک می گویم. آنها مردانه جنگیدند. به نظرم فولاد می تواند مدعی قهرمانی باشد و همینکه تیم حریف بعد از بردن ما خوشحالی کرد، به بازیکنانم افتخار کردم. واقعا از ته دل شادی کردند و خیلی خوشحال شدم که بازیکنانم طوری بازی کردند که ایطنور بردن ما خوشحالشان کرد. 

وی در رابطه با حواشی بازی اعلام کرد: به هر حال در فوتبال حواشی زیاد است و باید احترام ها را نگه داریم. من در پایان بازی رفتم و آقای نکونام تبریک گفتم. هیجانات فوتبال هست و نمی توانیم آن را حذف کنیم. ولی باید با احترام توامان باشد. دوست ندارم به همکاران من بی احترامی شود. من هفته پیش جمله ای به کار بردم و الان معذرت خواهی کردم. امیدوارم همه شهامت عذرخواهی داشته باشیم.

سرمربی نساجی مازندران در خصوص تاثیرگذاری برنامه ریزی سازمان لیگ در عملکرد نساجی مازندران، توضیح داد: قطعا تاثیرگذار بوده است. شما ببینید، تیم من 5 روز بعد از بازی سخت مقابل پرسپولیس با فولاد خوزستان بازی کردند. تیم های متمول 30 بازیکن هم طراز دارند ولی تیمی مثل ما در مضیقه هستیم. در ده هفته پایانی لیگ پارسال ما دو رباط دادیم. فشردگی مسابقات خروجی خوبی نداشته که مدام سال گذشته را تکرار می کنیم. خواهش می کنم یک مقدار رعایت کنیم و تفکر کنیم. به بازیکنان فشار وارد نکنیم. ظرفیت بازیکنان محدود است و نمی توانیم به یک ماشین پراید به اندازه بنز بار وارد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز