خبرگزاری کار ایران

واکنش لمپارد به شکست سنگین مقابل آرسنال

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۰۲۵

سرمربی تیم چلسی حرف‌هایی درباره تیمو ورنر مطرح کرده که ظاهرا از نیمکت نشینی این بازیکن خبر می‌دهد.

به گزارش ایلنا، در هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر انگلیس تیم چلسی به مصاف آرسنال رفت و با نتیجه سه بر یک شکست خورد. فرانک لمپارد در نشست خبری پس از بازی از عملکرد بازیکنانش انتقاد کرد.

لمپارد درخصوص عملکرد تیمش گفت: در نیمه اول به اندازه کافی خوب نبودیم ولی در نیمه دوم بهتر شدیم. در تمام مسائل بنیادی خوب نبودیم و اشتباهات زیادی داشتیم.

مقابل آرسنال مغرور و از خود راضی بودید؟ لمپارد در پاسخ به این سوال گفت: مطمئن نیستم که این کلمه مناسبی است یا نه اما در نیمه اول خیلی بی‌حال بازی کردیم. شما نمی‌توانید چنین نمایشی داشته باشید. مطمئن نیستم که از خود راضی بودیم یا نه اما باید بدانیم که اگر کند بازی کنیم در کسب نتیجه با مشکل مواجه می‌شوید. 

لمپارد همینطور در پاسخ به این سوال که آیا تیمو ورنر به استراحت نیاز دارد یا خیر گفت: خواهیم دید. او بر اساس گل‌هایی که نزده قضاوت می‌شود اما میتوانستم بیشتر به عنوان یار تعویضی بازی کند. برای تزریق انرژی در آن مناطق مجبور شدم در آن پست بازی کند. تیمو چه با توپ و چه بدون توپ چیز زیادی به ما ارائه نکرد. باید تغییراتی ایجاد کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز