خبرگزاری کار ایران

کمیته جوانان آینده سازان فوتبال ملى را رها نمى کند

ماجدى:امیدواریم AFC از مسابقات جوانان و نوجوانان حمایت کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۲۴۲

رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در خصوص لغو مسابقات جام جهانى فوتبال جوانان و نوجوانان گفت:امیدواریم کنفدراسیون فوتبال آسیا از مسابقات این رده هاى سنى حمایت کند.

به گزارش ایلنا، میرشاد ماجدى با بیان این موضوع اظهار داشت: فدراسیون فوتبال با وجود تمامى مشکلات و محدودیت ها از تیم هاى ملى خودش در تمامى رده ها خصوصا نوجوانان و جوانان حمایت کرده و این حمایت استمرار خواهد داشت.

رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال همچنین گفت: بازیکنان مستعد تیم هاى ملى نوجوانان و جوانان نفراتى هستند که در سال هاى آتى به تیم هاى ملى امید و بزرگسالان راه خواهند یافت. ما در این کمیته استعدادها و آینده سازان فوتبال ملى را رها نمى کنیم. این بازیکنان به آموزش و کسب تجربه ملى نیاز دارند. بر همین اساس امیدواریم AFC بدون توجه به رقابت هاى جام جهانى مسابقات قهرمانى جوانان و نوجوانان را برگزار کند و به این رده هاى سنى توجه جدى داشته باشد. ایران و ١٥ کشور دیگر در هر رده در رقابت هاى انتخابى شرکت کرده اند، دو سال براى آماده سازى و ساخت این تیم ها تلاش و سرمایه گذارى شده ، منطقى نیست که بازى هاى نهایى در این مقطع وابسته به برگزارى جام جهانى در این رده ها باشد. بر این اساس طبق برنامه و تا زمانى که AFC رسما تصمیم تازه اى اتخاذ نکند برنامه هاى آماده سازى خودمان را با قدرت دنبال مى کنیم و امیدواریم کنفدراسیون هم رقابت ها را طبق برنامه در موعد مقرر برگزار کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز