خبرگزاری کار ایران

مدیر رسانه‌ای سایپا خبر داد؛

دربی خودرو سازان روی آنتن زنده شبکه ورزش

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۲۳۸

با پیگیری‌های باشگاه سایپا دیدار این تیم مقابل پیکان پخش زنده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال سایپا در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر باید از ساعت 15 فردا چهارشنبه به مصاف  پیکان برود و دربی خودروسازان تهرانی میان این دو تیم برگزار خواهد شد.

با پیگیری‌های باشگاه سایپا قرار است این دیدار به صورت زنده روی آنتن شبکه ورزش برود و برای علاقه‌مندان پخش شود.

فربد بقایی، مدیر رسانه تیم سایپا با تایید این خبر به ایلنا گفت: طی پیگری‌های انجام شده از سوی مهرداد سراجی، مدیرعامل سایپا و نامه‌نگاری‌های انجام شده با مسئولان سازمان صدا و سیما و شبکه ورزش در نهایت توانستیم برای پخش زنده این بازی موافقت بگیریم. جا دارد از مدیرعامل باشگاه و همچنین از مسئولان شبکه ورزش و مدیر جدید این شبکه آقای معتضدی که در این زمینه مساعدت‌های لازم را به عمل آوردند تشکر کنم.

وی افزود: سایپا تیم‌ سازنده فوتبال تهران است که رسالت خودش را استعدادیابی و جوان‌گرایی قرار داده و در ترکیب تیم بازیکنان جوان زیادی حضور دارند که آینده فوتبال ایران هستند ولی به دلیل عدم توجه رسانه‌ای کافی از لحاظ انگیزشی ممکن است دچار مشکل شوند ولی اقداماتی این چنینی مثل پخش زنده بازی‌ها می‌تواند تاثیر مثبت زیادی در کوتاه مدت و دراز مدت داشته باشد.

بقایی در پایان گفت: با وجود اینکه ما در بازی با پیکان میهمان هستیم ولی پخش مستقیم این بازی و دیده شدن بازیکنان جوان و آینده دار سایپا و دادن انگیزه به آنها به قدری برای مدیریت باشگاه مهم بود که پیگیری پخش مستقیم بازی را انجام داد و این حرکت ارزشمند شایسته تقدیر است. سایپا امسال فوتبال مالکانه و زیبایی بازی می‌کند که اگر مسابقات پخش شوند و دیده شود فوتبالدوستان می‌توانند از نمایش تیم لذت ببرند و ارزش کاری که مجموعه سایپا انجام می‌دهند بیشتر و بهتر دیده خواهد شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز