خبرگزاری کار ایران

صادقی: سایپا امسال جزو بهترین تیم‌های لیگ است/ پیکان روی دربی خودروسازان حساسیت بیشتری نسبت به ما دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۱۸۰

سرمربی سایپا در مورد تقابل تیمش با پیکان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال سایپا مقابل پیکان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: امیدوارم ویروس کرونا از بین برود و شاهد حضور تماشاگران باشیم و فوتبال با شور و شوق برگزار شود. سایپا در مسیر پیشرفت قرار دارد و مسیر و نقشه راه درست است. وقتی فوتبال خوبی بازی می‌کنیم، قطعا نتایج بهتری کسب خواهیم کرد. تنها کمی نیاز به صبوری داریم.

وی افزود: در دو دیدار خانگی مستحق پیروزی بودیم که این اتفاق نیفتاد اما فوتبالی مالکانه بازی می‌کنیم، چیزی که فصل گذشته در آن ضعف داشتیم. امسال شرایط تغییر کرده و جزو بهترین‌‌ها هستیم. در کنار همه اینها نقاط ضعف‌‌مان را می‌دانیم و روی آنها کار می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در رابطه با شرایط تیم پیکان تصریح کرد: پیکان با دو سیستم مختلف بازی کرده و یک تیم تاکتیکی است. بازی فردا نزدیک و درگیرانه است. امیدوارم کیفیت زمین اجازه دهد هر دو تیم فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. ما حداکثر امتیاز را می‌خواهیم و برای آن تمرین کرده‌ایم و امیدوارم با توانایی‌هایی که داریم و کمک خداوند به آن دست پیدا کنیم.

صادقی در مورد اینکه تیمش در بخش گلزنی مشکل دارد، خاطرنشان کرد: در این بخش سعی کردیم با تمرین بیشتر مشکل را حل کنیم.

وی در واکنش به این سوال که آیا دیدار بین خودروسازان حساسیتی برای مدیران دارد یا نه، گفت: در 21 فصل گذشته خیلی حساسیتی روی مدیران سایپا ندیدم اما برعکس مدیران پیکان حساس هستند که تیم‌شان ببرد. در سال 86-85 که قهرمان شدیم، مدیرعامل وقت ایرانخودرو در رختکن تیمش بود و بازی را دو بر صفر از ما بردند. آنها حساس‌تر هستند و می‌خواهند برنده باشند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا ادامه داد: کسانی که در پیکان حضور دارند از دوستان ما هستند. مهدی تارتار پیشکسوت ما است و جوانمردانه بازی می‌کند. فصل گذشته بازی خوبی انجام دادند و باعث شدند در لیگ برتر بمانیم. شاید برخی از دوستان دوست نداشتند این موضوع را بگویم و فرصت الان پیش آمد که از او تشکر کنم. سایپا و پیکان با هم تعامل دارند و دوستان خوبی هستیم و در سازندگی به فوتبال ایران کمک کرده‌اند.

صادقی در خصوص اعتراض‌های زیاد نیمکت برخی از تیم‌های لیگ به داوری تصریح کرد: یک بخش به داوری بازمی‌گردد که داوران جوانی برای مسابقات انتخاب می‌شوند که برخی از آنها واقعا اشتباه‌های تاثیرگذاری می‌کنند. یک بخش هم به نبود VAR بازمی‌گردد. در فینال لیگ قهرمانان آسیا دیدیم که سیستم VAR چقدر در نتیجه تاثیرگذار بود. اگر این سیستم در کشور ما وجود داشت، نتایج واقعی‌تر بود و حق تیمی ضایع نمی‌شد.

وی درباره ناکامی پرسپولیس برای کسب قهرمانی آسیا گفت: دو پنالتی درست برای تیم کره‌ای گرفته شد که درست بود و حق تیمی ضایع نشد. پرسپولیس دو فصل پیش مقابل تیمی در فینال بازی کرد که تیم خیلی خوبی بود و فوتبال خوبی بازی کرد اما این بار پرسپولیس چیزی از حریف کم نداشت و می‌توانست قهرمان شود.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد حضور همزمان  تیم‌های پیکان و سایپا در هتل مشترک گفت: ورزشگاه ما در شهر قدس است و اگر هتل دیگری می‌گرفتیم، مسافت‌مان طولانی می‌شد. برخی مواقع پیش می‌آید و همیشه سعی کردیم در هتل مجزا باشیم اما این بار استثنا شد و مشکلی نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز