خبرگزاری کار ایران

نظری: برای مدیر عامل شرط غیرقانونی نداشتیم/اگر کسی مقصر باشد محاکمه می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۷۵۳

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: مطمئنا اگر مشخص شود کسی در انعقاد قرارداد بازیکنان مقصر است طبق قانون مجازات خواهد شد.

به گزارش ایلنا، حجت نظری در حاشیه مراسم دومین جایزه ناصر حجازی که با تماشاگران آنلاین برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: قبل از هرچیزی امیدوارم شرایط کرونایی مارا ترک کند. در حال حاضر گرچه جای طرفداران حوزه ورزش در این مراسم خالی است، اما خوشحالیم که برای دومین بار توانستیم مراسم جایزه ناصر حجازی را برگزار کنیم. همانطور که می‌دانید این مراسم از سال گذشته کلید خورده و  هدف از برگزاری آن با توجه به جنبه‌های اجتماعی و دغدغه‌های مدنی مرحوم ناصرخان تمرکز بر این موارد است. 

نظری ادامه داد: این مراسم سال گذشته با حضور صدها نفر از مشتاقان ورزش بسیار باشکوه برگزار شد اما متاسفانه امسال به خاطر کرونا مجبور شدیم مراسم را آنلاین برگزار کنیم. خوشحالم قولی که سال گذشته در مورد مراسم امسال داده شد، بازهم با توجه به مشکلات موجود برگزار شد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران در ادامه بیان کرد: امیدواریم با برگزاری این مراسم و اهدای جایزه‌ای ویژه به تمامی افرادی که الگوهای جامعه ما هستند شاهد الگوسازی دیگر نیز باشیم، همانطور که 

مرحوم حجازی با بیان دغدغه هایش مسیر متفاوتی را از هم صنفانش دنبال می‌کرد‌.

او در رابطه با این موضوع که آیا در رابطه با برگزاری جایزه حجازی حواشی وجود داشته است و یا اینکه افرادی تمایل به حضور در این مراسم را نداشته اند گفت: خداروشکر حواشی در این زمینه وجود نداشته، اما  یکی از افرادی که دوست داشتیم در خدمت ایشان باشیم به دلیل سن بالا و همچنین شرایط حاد کرونایی نتوانستیم در خدمتشان باشیم، امیدواریم هرچه سریعتر کرونا پایان یابد تا طی سالیان آینده تمامی عزیزان به صورت حضوری در این مراسم شرکت داشته باشند.

نظری خاطرنشان کرد: این مراسم صرفا در حوزه ورزشی نیست و افراد در حوزه های دیگر و در هر حوزه ای که به زیست پذیر شدن جامعه ما کمک کرده باشد مورد تقدیر قرار خواهند گرفت تا این دست الگو هارا بیشتر شناسایی و معرفی کنیم.

نظری در رابطه با وضعیت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: مطمئنا باشگاه استقلال در هفت هفته گذشته نسبت با مشابه در فصل‌های قبل لیگ برتر توانسته نتیجه بهتری را بگیرد و این روند رو به رشد را ادامه خواهد داد. 

وی با بیان اینکه تیم نتوانست استراحت و بدنسازی لازم بین دو فصل انجام دهد، گفت: امیدواریم این ضعف زمانی جبران و با حمایت کامل کادر مدیریتی از کادر فنی باشگاه نتایج بهتری حاصل شود. هدف ما تعالی و پیشرفت استقلال است چون همه یک هدف داریم.

نظری در ادامه درباره اینکه گفته می‌شود در وظایف مدیرعامل باشگاه استقلال محدودیت ایجاد شده است، گفت: درباره اینکه این موضوع قانونی نیست به آن پرداخته شده است و یکی از خبرگزاری‌ها گزارشی منتشر کرد که مصوبه ما خلاف قانون است. اما هیچ استنادی وجود ندارد که مصوبه ما خلاف کدام قانون است؟ ما نمی‌توانیم همینطور بگوییم خلاف قانون است. مصوبه ما هیچ مغایرتی با قانون ندارد. اگر مشکلی باشد مجمع عمومی باشگاه به ما تذکر می‌دهد. تا این لحظه هم تذکری به ما نداده‌اند. صرفا دغدغه‌ای از سوی مجمع درباره یکی از بندها مطرح شد که تاکید شده بود مدیرعامل عضو هیات‌مدیره نیست که این در اختیارات ما نبود. یعنی مجمع سایر بندها را خارج از اختیارات هیات‌مدیره تشخیص نداد.

وی ادامه داد: من فضای تنش آلود در هیات‌مدیره نمی‌بینم. در آخرین جلسه هم با حضور مدیرعامل صمیمانه صحبت کردیم و مطالب هم دلانه مطرح شد. این صحبت‌ها به تنش نمی‌رسد چون هدف همه ما پیشرفت استقلال است. لذا وقتی تصور و باور این است که همه می‌خواهیم به سود استقلال کار کنیم، به طور طبیعی تنش به وجود نمی‌آید.

نظری در بخش دیگر از صحبت‌های خود درباره وضعیت فرشید اسماعیلی هم گفت: موضوع اسماعیلی دو بخش دارد. یک جنبه بحث مطالبات او است و بخش دیگر درباره بگومگویی که در محل تمرین با مدیرعامل باشگاه داشتند. بحث قرارداد او خیلی موضع پیچیده‌ای نیست چون مستندات راه را برای او و ما هموار می‌کند. درباره مباحث تمرین، او باید به تمرین تیم برود و موضوع بحث با مدیرعامل هم در کمیته انضباطی بررسی خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی درباره که آیا قرارداد فرشید اسماعیلی اصلاح شده یا خیر، گفت: همان موقع که قراردادها تمدید می‌شد، کامل پیش‌بینی می‌شد چنین مشکلاتی خواهیم داشت. ما اعتقاد داشتیم نهادهای نظارتی هم ورود خواهند کرد. الان همه اعضای هیات‌مدیره از سوی سازمان بازرسی کل کشور، خطاب قرار گرفتیم و از ما پاسخ خواسته‌اند چون  قراردادها در عرف فوتبال نبوده و اعداد زیاد بوده است. به طور طبیعی اگر قرار است سازمان‌های نظارتی ورود کنند و دغدغه قراردادها را داشته باشند، ما هم این موضوع را دنبال خواهیم کرد و مشکلی نباید پیش بیاید اما کسی که در این قراردادها مقصر است، مجازات خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز