خبرگزاری کار ایران

مازیار زارع : سفرهای متوالی، ملوان را خسته کرد/ زکریا مرادی به دلیل انضباطی همراه ما نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۰۳۷

سرمربی ملوان گفت: پرهام صیاد و زکریا مرادی دو بازیکنی هستند که به دلایل انضباطی در این اردو همراه تیم نیستند ، ما به تمام بازیکنانی که در تیم داریم نیاز داریم اما اولویت در مکتب ملوان نظم و انضباط است.

به گزارش ایلنا، مازیار زارع سرمربی ملوان در خصوص شرایط ملوان در هفته های گذشته گفت: «خوشحالیم که آخرین دیدارمان خارج از انزلی را برگزار می کنیم ، پنج بازی متوالی خارج از خانه چالش بسیار سختی بود برای ملوان که فکر میکنم تا به امروز تجربه اش نکرده بود. ما هر هفته سفر داشتیم و این سفرهای متوالی تیم را خسته می کند ، برای مثال برای بازی با تیم آرمان گهر در قزوین با توجه به فاصله ی کم بین دو بازی و اینکه در همان هفته تعداد زیادی از بازیکنانمان مجدداً در تستهای ایفمارک شرکت کردند ما عملاً نتوانستیم تمرین تاکتیکی جدی با تیم داشته باشیم .  با همه ی این اوصاف جایی برای بهانه گیری نیست و ما می توانستیم امتیازات بیشتری داشته باشیم اما متاسفانه اینگونه نشد و قطعا وظیفه من است که مشکلات را کمتر کنم . اینکه در چهار مسابقه دو گل خورده ایم و هر دو در دقیقه 94 بوده بیش از هرچیز از ذهنیت ماست که شاید حس کردیم بازی تمام شده . باید ذهنیتمان را قوی تر کنیم و در تمام دقایق مسابقه تمرکزمان را حفظ کنیم . این بازیکنان همان هستند که در زمین حریف ده نفره چندین موقعیت گل خلق کردند و پیش از دقیقه 90 برنده بازی شدند . ما این ذهنیت قوی و تمرکز بالا را در تمامی مسابقاتمان نیاز داریم . »

زارع ادامه داد : بنظرم در 4 بازی و 8 نیمه ای که به میدان رفتیم ، هفت نیمه ی قابل قبول و یک نیمه ی بسیار بد داشتیم . نه به دلیل اینکه در ثانیه آخر برابر آرمان گهر 3 امتیاز را از دست دادیم ، حتی اگر میبردیم هم این انتقاد را به عملکردمان داشتم ، هیچوقت دوست ندارم تیممان تا این حد پس از گلزنی عقب بازی کند اما این اتفاق افتاده و مقصر آن من هستم و باید بیشتر روی این موارد کار کنم . »

سرمربی ملوان در خصوص بازیکنان غایب در بازی پیش رو گفت : « تعدادی از بازیکن را به دلیل سرماخوردگی دو هفته در اختیار نداشتیم که خوشبختانه در طول تمرینات هفته گذشته در کنارمان بودند ، هرچند کمی از لحاظ بدنی افت کردند و نیاز به تمرین بیشتر دارند تا به شرایط مسابقه برسند . امید سلطانی ، حافظ یعقوبی ، حمید حیدری و مجتبی رمضانی به دلیل مصدومیت در کنار ما نیستند . همچنین پرهام صیاد و زکریا مرادی دو بازیکنی هستند که به دلایل انضباطی در این اردو همراه تیم نیستند ، ما به تمام بازیکنانی که در تیم داریم نیاز داریم اما اولویت در مکتب ملوان نظم و انضباط است و هیچ چیز را فدای انضباط تیمی مان نمی کنیم و تمام بازیکنان می بایست شرایط موجود را درک کنند . فرهنگ مکتب ملوان جنگندگی و انضباط تیمی است و همه ی ما باید پایبند به آن باشیم  . با این وجود جای هیچگونه نگرانی نیست ، به تمام بازیکنانی که در کنارمان حضور دارند اعتقاد و اعتماد کامل داریم . تنها نیاز داریم کمی بازیکنانمان بیشتر در کنار هم  قرار بگیرند تا به تکامل تاکتیکی دست پیدا کنیم . »

مازیار زارع در مورد بازی برابر خیبر گفت : « لیگ طولانی ای در پیش داریم و در حال حاضر به هیچ عنوان شرایط جدول را نگاه نمی کنیم بلکه می خواهیم به دور از هیجانات کاذب ، بازی به بازی پیش برویم و در هفته های آتی  جایگاه ثابتی را در رده های بالایی جدول به دست بیاوریم . چیزی که از بازیکنانم خواستم همانطور که از ابتدای فصل بارها به آن اشاره کردم روحیه ی بالای جنگندگی است ، تا امروز این روحیه و فعل خواستن را در بازیکنانم دیده ام ، اما همه ی ما در مجموعه می دانیم که این کافی نیست ، در فوتبال هیچ چیز کاملی وجود ندارد و هر روز باید برای پیشرفت و یادگیری بیشتر تلاش کنیم و تلاش بیشتر تنها راه موفقیت است . »

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز