خبرگزاری کار ایران

محبی: زمین بازی اصلا مساعد نبود/ هر بازی نتیجه لازم را گرفتیم و شرایط خوب است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۶۷۹

مدافع تیم فوتبال هوادار تهران گفت: ما در هر بازی نتایج لازم را کسب کرده‌ایم و بدون هیچ فشار و استرسی وارد زمین می‌شویم.

صائب محبی مدافع تیم فوتبال هوادار تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی با خوشه طلایی ساوه گفت:  بازی خوبی بود اما باتوجه به شرایط نا مساعد زمین، بازی فیزیکی و درگیرانه دو تیم انجام دادیم که قطعا اگر شرایط زمین مناسب بود، بازی روانتر و فوتبال بهتر و زیباتری را تیم ما میتوانست انجام دهد.

وی در خصوص نوسان این فصل هوادار تهران گفت: خب تیم ما نسبت به شرایط پارسال تفاوت چندانی نکرده چون بیشتر شاکله اصلی تیم حفظ شده و حتی زودتر از تیم های لیگ یکی با هدف و برنامه ریزی مناسب و زمان بندی خوب برای صعود به لیگ برتر شروع به کار کرد اما با توجه به شرایط موجود ویروس کرونا چند هفته ای بازیها عقب افتاد که این موضوع تا حدودی به نفع تیم هایی بود که دیرتر کار خودشان را شروع کردند اما با وجود تمام این شرایط خداروشکر شرایط خوبی در تیم حاکم است و در هر بازی نتیجه های لازم بدست آوردیم.

محبی درخصوص شرایط خوب دفاعی هوادار نیز گفت: بله خداروشکر در فاز دفاعی شرایط خوبی داریم و نباید از تلاش همه بازیکنان از خط حمله و میانی و دروازبان چشم پوشی کرد و همچنین کل بازیکنان خوب تیم که با توجه به تصمیمات کادر فنی در هر بازی با تمام توان برای هدف قهرمانی تیم تلاش میکنیم و امیدواریم در پایان فصل یکی از بهترین تیمها در فاز دفاعی و حتی هجومی باشیم.

مدافع هوادار درخصوص کار کردن با رضا عنایتی گفت: قبل هر چیزی باید بگویم امثال آقا رضا عنایتی در فوتبال ما خیلی کم است. با توجه به پتانسیل بالای فنی آقا رضا عنایتی خیلی امیدوارم که در آینده از این مرد فنی و با استعداد و با اخلاق و سالم در سِمت سرمبیگری پیشرفت چشمگیری از ایشان ببینیم. باید قدردان چنین افرادی بود، آقا رضا عنایتی یکی از افتخارات فوتبال ماست. خداروشکر میکنم که افتخار کار کردن با آقا رضا عنایتی و همچنین کادرفنی خیلی خوبشان را دارم.

صائب محبی در خاتمه اظهار داشت: تشکر میکنم از همه عوامل مجموعه هوادار که توانستند در این شرایط سخت اقتصادی این مجموعه را به وجود بیارند و باعث پیشرفت ورزش و همچنین کمک به جوانان با استعداد باشند و انشالله با تلاش بازیکنان بتوانیم با قهرمانی و صعود به لیگ برتر جواب زحمات عوامل باشگاه و کادرفنی را بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز