خبرگزاری کار ایران

جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس:

به پیروزی در پرونده آل کثیر امیدواریم/ پس از انجام تست کرونا از بازیکنان مقابل ذوب آهن دیدار خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۸۸۹

سمیعی: با دعوت یحیی گلمحمدی و افشین پیروانی به جلسه هیات مدیره باشگاه، خواسته‌ها و امکانات مورد نیاز تیم برای حضور در مرحله پایانی جام ملت‌ها ارائه و این خواسته‌ها برآورده شد.

به گزارش ایلنا، جعفر سمیعی در دیدار با سردبیران ورزشی مطرح کرد که خود را موظف به پاسخگویی می‌داند و تمام تلاش خود را به کاربسته تا روابط‌عمومی این باشگاه اخبار مورد نیاز مردم واصحاب رسانه را در اختیارشان بگذارد.

او در ابتدا گفت: امروز چهلمین روز حضور من در باشگاه و اولین حضور من در جمع رسانه‌ها است. دلیلش هم این است که خیلی اهل دیده شدن و رسانه‌ای نیستم. ضمن اینکه اگر می‌آمدم باید انتقاد می‌کردم از شرایطی که در گذشته بوده است. من هم قصد پرداختن به این مسائل را نداشتم. مردم به اندازه کافی انتقاد می‌شنوند و صلاح نبود که بنده هم بیشتر به این موضوع دامن بزنم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: وقتی باشگاه را تحویل گرفتیم باید چند کار انجام می‌دادیم. یکی برقراری تعامل و هماهنگی با کادر فنی بود و یکی هم حل مشکلات مالی. باید از تیم مدیریتی قبلی تشکر کنم که بدهی برانکو را دادند. مشکلات زیاد دیگری هم داشتیم که با کمک دوستان حل شد.

سمیعی یادآور شد: در این مدت سعی کردم هر روز با کادر فنی در ارتباط باشم تا مشکلات به طور مستقیم از طریق سرمربی به مدیریت منتقل شود که تا این لحظه این اتفاق افتاده است.

مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: مشکل مالی زمان زیادی را از ما گرفت. در طول روز جلسات پرتعدادی را با گروه‌ها و شرکت‌های مختلف داشتم تا بتوانم این مشکلات را حل کنم. خدا را شکر مطالبات فصل گذشته را پرداخت کردیم. طی چند روز آینده بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت خواهد شد تا بازیکنان با انرژی و انگیزه مضاعف به فینال بروند.

سمیعی گفت: اقدام بعدی ما تمدید قرارداد سرمربی تیم بود. گل محمدی یک فصل دیگر قرارداد داشت و تصمیم گرفتیم قراردادش را تمدید کنیم. قرارداد چند بازیکن را هم تمدید کردیم و بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا هم با تعداد دیگری از بازیکنان همین کار را انجام می‌دهیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که در نشست با سردبیران ورزشی گفتگو می‌کرد، در خصوص محرومیت عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس و اعتراض به دادگاه عالی ورزش اظهار کرد: شب گذشته در این ارتباط یک ایمیل برای ما ارسال شد. دادگاه عالی ورزش دیروز شکایت ما را اعلام وصول کرده و از AFC خواست است که تا روز ۲۴ آذرماه لایحه‌ای بدهد. درخواست ما این بود که محرومیت آل کثیر تعلیق شود و این بازیکن در فینال به میدان برود و بعد از آن هر حکمی بدهند می‌پذیریم.

سمیعی به حضور شهردار تهران در تمرین روز گذشته پرسپولیس که با انتقاد زیادی مبنی بر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مواجه شده بود، گفت: دیدار آقای حناچی با بازیکنان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفت و کلاً ١٠ دقیقه طول کشید. فاصله با بازیکنان رعایت شد و آقای حناچی هم خیلی کوتاه صحبت کرد. ماجرا آنطور هم نبود که در برخی رسانه‌ها منتشر شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز