خبرگزاری کار ایران

تارتار: هوشمندانه بازی کردیم و سه امتیاز را گرفتیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۰۶۷

سرمربی تیم پیکان تهران درخصوص برتری شاگردانش برابر گل گهر سیرجان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار در نشست خبری پس از دیدار مقابل گل گهر سیرجان اظهار داشت: همانطور که ما پیش بینی کرده بودیم بازی سنگینی بود و ارتفاعی که اینجا داشت مزید برعلت شد و کار ما را سخت‌تر کرد.

او ادامه داد: اواخر بازی یک مقدار خسته شده بودیم. بچه‌های ما خیلی هوشمندانه پیاده کردند و مو به مو اجرا شد به غیر از گلی که دریافت کردیم، خوب عمل کردند البته یکی دو موقعیت هم تیم گل گهر داشت که خوش شانس بودیم؛ باید صادقانه عرض کنم.

تارتار افزود: در ضد حملات هم اگر یک مقدار هوشمندانه عمل می‌‎کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. تیم حریف خیلی شجاعانه، با ریسک بالا و باز بازی کرد. طبیعی بود که روی ضدحملات موقعیت به ما برسد و گفته بودم که اگر موقعیتی هم به دست آمد به خوبی از آن استفاده کنند.

سرمربی پیکان با تمجید از عملکرد تیم قلعه نویی گفت: پیش بینی می‌کردم با شناخت از تفکرات آقای قلعه نویی چنین موقعیت‌هایی به ما برسد. تیم‌های ایشان وقتی عقب می‌افتند باز بازی‌ میکنند. در مجموع بازی خوب و منطقی انجام دادیم و تیم گل گهر هم تیم شایسته‌ای است. از بازیکنان و کادرفنی هم تشکر می‌کنم که با زحمات آن‌ها سه امتیاز بازی را به دست آوردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز