خبرگزاری کار ایران

حسینی: سایپا با مساوی خیلی خوشحال شد/از سازمان لیگ گلایه دارم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۴۳۹

بازیکن تیم سپاهان گفت: از سازمان لیگ هم گلایه دارم چون بازی ما در تبریز یک روز به تعویق افتاد و فکر می‌کنم اگر بازی امروز ما را یک روز عقب می‌انداختند، به جایی برنمی‌خورد.

به گزارش ایلنا، سپاهان در بازی خانگی برابر سایپا به تساوی یک بر یک رضایت داد.

در همین راستا محمدرضا حسینی درباره نتیجه این بازی گفت: بازی در نیمه اول در اختیار ما بود، یک گل هم زدیم و می‌توانستیم ۵-۴ گل دیگر هم به ثمر رسانیم، اما یک مقدار در تبدیل کردن توپ‌ها به گل عملکرد خوبی نداشتیم.

وی افزود: در نیمه دوم بازی پایاپای شد و این اتفاق طبیعی بود چون ما چند روز قبل بازی داشتیم و روی یک ضربه کرنر گل خوردیم. به سایپا که مساوی گرفت و خیلی خوشحال بودند، تبریک می‌گویم. امیدوار هستم از بازی‌های آینده جبران کنیم.

وینگر سپاهان اضافه کرد: به مرور زمان به شرایط مد نظرمان می‌رسیم و تیم بهتر می‌شود. امروز هم به غیر از لحظاتی از نیمه دوم عملکرد بدی نداشتیم و بازی خوبی ارائه دادیم، اما در گلزنی موفق نبودیم.

حسینی با اعلام گلایه از سازمان لیگ اظهار داشت: از سازمان لیگ هم گلایه دارم چون بازی ما در تبریز یک روز به تعویق افتاد و فکر می‌کنم اگر بازی امروز ما را یک روز عقب می‌انداختند، به جایی برنمی‌خورد. اگر تیم‌های دیگر بودند، شاید این کار را انجام می‌دادند.

هافبک سپاهان درباره وضعیت داوریگفت: تمام داوران فوتبال ایران زحمت می‌کشند، اما چرا داوران جوان را در بازی‌های سپاهان تست می‌کنند؟ فکر می‌کنم اگر بازی‌های متوسط را به داوران جوان بدهند، آنها هم راحت‌تر قضاوت می‌کنند و به نفع ما هم هست. ما برای قهرمانی تلاش می‌کنیم و باید این مسائل را رعایت کنند. پیشنهاد و گلگی می‌کنم، اما تصمیم گیرنده آنها هستند. نمی‌خواهم بهانه بیاورم چون داوران جوان هم قضاوت خوبی دارند، اما می‌توانند آنها را در بازی‌های آسان‌تر استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز