خبرگزاری کار ایران

اقدام غیر قانونی سپاهان پیش از گلزنی به سایپا (ویدیو)

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۳۸۰

باشگاه سپاهان پیش از بازی کردن دروازه سایپا توسط این تیم دست به اقدامی غیر حرفه‌ای زد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم سپاهان نیمه نخست بازی با سایپا را با برتری یک بر صفر به پایان برد و تک گل طلایی پوشان در این بازی در دقیقه ۵ توسط سجاد شهباززاده به ثمر رسید.

این گل زودهنگام در شرایطی به ثمر رسید که در دقیقه 4 مسابقه باشگاه میزبان به مناسبت تولد محرم نویدکیا آتش بازی در استادیوم به راه انداخت و صدای مهیبی مثل انفجار یک بمب پخش شد و پس از آن این آتش بازی تا حدود دقیقه 7 مسابقه ادامه داشت که باعث تعجب و ترس سایپایی‌ها درون زمین شده بود.

روی این گل سایپایی‌ها معترض شده‌اند که با این اتفاق تمرکز آنها به هم ریخته و سپاهان نیز از همین فرصت برای گلزنی استفاده کرده است.

گل تیم سپاهان در دقیقه 6 مسابقه توسط سجاد شهباززاده به ثمر رسید. این در حالی است که آتش بازی این چنینی آن هم حین بازی قانونی نیست و حتی پس از صعود تیم ملی به جام جهانی 2018 که فدراسیون فوتبال قرار بود در پایان دیدار با ازبکستان آتش بازی کند، فیفا مجوز این کار را به فدراسیون نداد. مسئله‌ای که جشن صعود تیم ملی را هم لغو کرد.

حالا این سوال به وجود آمده که سپاهانی‌ها چگونه و با چه مجوزی اقدام به آتش بازی حین برگزاری بازی کرده‌اند؟

یکی از عوامل تیم سایپا در گفتگو با ایلنا مدعی شد که این اتفاق بدون اطلاع و هماهنگی آنها صورت گرفته و اگر سپاهانی‌ها قصد چنین کاری داشتند باید آنها را در جریان قرار می‌دادند. 

 

حجم ویدیو: ۳.۶۲M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۱۸ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز